شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۷۹۷
جمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴

فکرشهر: وزیر کشور گفت: برای انتخابات سال آینده، ۲۰۰ میلیون برگ تعرفه تحت شرایط ویژه نگهداری و به حوزه‌ها ارسال می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات استان بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن سه انتخابات ریاست جمهوری، شورای شهر و میان دوره‌ای مجلس برنامه‌ریزی‌های مختلف برای برگزاری هر چه بهتر این انتخابات انجام شده است.

وی افزود: برای برگزاری قانونمند هر کدام از این انتخابات برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و دستگاه‌های مرتبط در حوزه‌های مختلف آمادگی پیدا کرده‌اند.

رحمانی فضلی تصریح کرد: همچنین کمیته‌های امنیتی نیز برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات برگزار شده است.

وی بیان کرد: یکی دیگر از کمیته‌هایی که در این راستا فعال شده‌اند کمیته تبلیغات است که در راستای اطلاع‌رسانی برنامه‌ها به کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری را انجام می‌دهند.

رحمانی فضلی با بیان اینکه از ۳۰ اسفند نام‌نویسی کاندیدای شورای شهر و روستا آغاز می‌شود، عنوان کرد: همچنین نام‌نویسی کاندیدای ریاست جمهوری نیز از ۲۲ فروردین انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در ۱۰ هزار شعبه انتخابات شورای شهر و روستا به‌صورت الکترونیک برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: با برگزاری انتخابات الکترونیک به‌صورت پایلوت تلاش می‌کنیم در انتخابات‌های آتی آمادگی لازم انجام شود.

رحمانی فضلی افزود: برای انتخابات ۲۹ اردیبهشت سال آینده، ۲۰۰ میلیون برگ تعرفه تحت شرایط ویژه نگهداری و به حوزه ها ارسال می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر