شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: هواپسمای MD شرکت مسافربری کاسپین که قرار بود ساعت 18:30 از عسلویه به مقصد تهران پرواز کند، به علت بسته نشدن چرخ ها مجبور شد پس از یک ساعت و 40 دقیقع در فرودگاه امام خمینی (ره) عسلویه فرود اضطراری نماید...
کد خبر: ۳۱۸۲۹
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶

فکرشهر: هواپسمای MD شرکت مسافربری کاسپین که قرار بود ساعت 18:30 یکشنبه شب، از عسلویه به مقصد تهران پرواز کند، به علت بسته نشدن چرخ ها مجبور شد پس از یک ساعت و 40 دقیقع در فرودگاه امام خمینی (ره) عسلویه فرود اضطراری نماید.

به گزارش فکرشهر، این پرواز که بدون مسافر و تنها با 13 کادر پروازی بوده، قرار بوده از عسلویه به سمت تهران برود که به علت بسته نشدن چرخ ها، خلبان مجبور می شود درخواست فرود اضطراری در همان فرودگاه عسلویه بنماید.

خلبان، پس از آن که ساعاتی هواپیما را در آسمان می چرخاند تا سوختش تمام شود، برای فرود اقدام می کند و با وجود این که لاستیک جلوی هواپیما می ترکد، ولی بدون خروج از باند، متوقف می گردد و سرنشینان هواپیما همگی سالم از عواپیما خارج می شوند.

مدیرکل فرودگاه های استان بوشهر در این باره توضیح داد: این هواپیما پس از بلند شدن از فرودگاه چرخ جلوی آن قفل شد و ترکید؛ خلبان هم پس از اعلام حالت اضطراری و تخلیه سوخت هواپیما در فضا تصمیم به فرود اضطراری می کند. 

دهقان منشادی افزود: با فوم پاشی در محل فرود هواپیما و فراهم شدن ایمنی کامل، این هواپیما به سلامت و بدون اینکه آسیبی متوجه اعضای تیم پروازی شود در فرودگاه عسلویه به زمین نشست. 

وی یادآور شد: این هواپیما ابتدا قرار بود همراه با مسافران خود از فرودگاه پرواز کند که بدلیل نقص فنی خلبان از سوار کردن مسافران امتناع می کند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر