جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۹۶۷
سه‌شنبه ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۸

فکرشهر: امام جمعه آبدان گفت: فشار اقتصادی که بر مردم آبدان وارد شد کام کشاورزان منطقه آبدان را تلخ کرد.

محمد حمیدی نژاد

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام محمد حمیدی‌نژاد ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: امیدواریم مردم سال خوشی را همراه با موفقیت در همه عرصه‌ها پشت سر بگذارند.

وی بیان داشت: در سالی که گذشت شیرینی‌ها و تلخی‌هایی برای مردم ما رقم خورد. یکی از شیرینی‌هایی که در کام مردم باقی خواهد ماند حضور حماسی در صحنه‌های مختلف انقلاب از جمله راهپیمایی ۲۲ بهمن بود.  

حمیدی نژاد ادامه داد: در سال ۹۵ به دلیل فشارهای اقتصادی که بر کشاورزان این منطقه وارد شد، همراه با تلخی بود و با وجود تأکیدات مکرر رهبر انقلاب برای حمایت از تولیدات داخلی و اقتصاد مقاومتی، متأسفانه دولتمردان در بخش آبدان نیز اقدام عملی برای حمایت از کشاورزان انجام ندادند و باعث زیان‌های فراوان اقتصادی به کشاورزان شدند.

وی افزود: با توجه به رهنمودهای رهبر بزرگوار انقلاب که شعار امسال را اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامیدند، لزوم توجه بیشتر به موضوع اقتصاد آن هم از نوع مقاومتی و با نگاه به درون را یادآور می‌کند.

امام جمعه آبدان اضافه کرد: ضروری است که مسئولان به موضوع تولید داخلی توجه بیشتری نسبت به قبل داشته باشند. اگر به تولید عنایت ویژه‌ای شود، باعث می‌شود که جوانان بیکار ما نیز مشغول به کار شوند و مشکل اشتغال تا حد زیادی حل شود.

وی گفت: به امید اینکه دولت‌مردان در سال جدید به رهنمودهای امام امت توجه بیشتری داشته باشند و اقتصاد مقاومتی به شکلی که مورد نظر رهبر معظم انقلاب است محقق شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر