يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۲۰۲۴
يکشنبه ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۵

فکرشهر: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان بوشهر گفت: اورژانس استان بوشهر در نوروز هزار و ۵۰۰ عملیات انجام داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالرحیم دادجو اظهار داشت: تعداد ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ از ابتدای طرح امداد نوروزی تا کنون از مرز هزار و ۵۰۰ مورد گذشت. در این مدت تنها ۱۰ مورد حادثه ویژه اعم از وقوع سیل و آبگرفتگی، پدیده نادر سی‌یش، مسمومیت غذایی، تیرخوردگی و حوادث ترافیکی به وقوع پیوسته است.

وی افزود: سازمان اورژانس استان بوشهر از ۲۵ اسفندماه سال ۹۵ با ۴۳ پایگاه شهری و جاده‌ای، ۱۰ کمپ سلامت نوروزی و بیش از ۳۴۰ نفر نیروی عملیاتی و ستادی آماده‌باش بوده و تاکنون هزار و ۵۴۱ ماموریت فوریتی را به انجام رسانده است که از این تعداد ۵۱۱ مورد ماموریت شهری و ۴۵۸ مورد جاده ای و ۵۲۲ مورد مربوط به کمپ‌های سلامت و ۵۰ نفر بیماربری و همکاری با مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان را شامل شده است.

دادجو ادامه داد: از نظر فوریت‌های ترافیکی و غیر ترافیکی، ۲۸۷ مورد ترافیکی و ۲۷۲ مورد حوادث غیرمرتبط به حمل و نقل و بیش از ۹۸۰ مورد بیماری بوده که در این خصوص تیم‌های عملیاتی اورژانس ۱۱۵ توانسته‌اند با انجام دو مورد عملیات احیای موفق، ۷۴۹ مورد به صورت سرپایی و با ارائه خدمات درمانی در صحنه و در محل فوریت و ۶۷۶ نفر را پس از انجام اقدامات درمانی اولیه در محل به بیمارستان‌های سطح استان منتقل کرده‌اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر