يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: تاکنون 30 هزار نفر در این استان در طرح بیمه همگانی ثبت نام کرده اند که برای 19 هزار نفر از آن ها دفترچه بیمه سلامت صادرشده است.به گزارش فکرشهر، پرویز رمضانی روز سه شنبه در جلسه مسوولان بهداشت شهرستان دشتی افزود: یکی از اهداف اجرای طرح نظام سلامت بهره مندی همه ایرانیان ازمزایای بیمه وخدمات بهداشت ودرمان درکشور است.رمضانی اضافه کرد: برای بقیه ثبت نام شدگان در روز های آینده دفترچه های بیمه سلامت صادر و به آنان تحویل خواهد شد.
کد خبر: ۳۲۰۷
سه‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۸

فکرشهر: مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: تاکنون 30 هزار نفر در این استان در طرح بیمه همگانی ثبت نام کرده اند که برای 19 هزار نفر از آن ها دفترچه بیمه سلامت صادرشده است.

به گزارش فکرشهر، پرویز رمضانی روز سه شنبه در جلسه مسوولان بهداشت شهرستان دشتی افزود: یکی از اهداف اجرای طرح نظام سلامت بهره مندی همه ایرانیان ازمزایای بیمه وخدمات بهداشت ودرمان درکشور است.

رمضانی اضافه کرد: برای بقیه ثبت نام شدگان در روز های آینده دفترچه های بیمه سلامت صادر و به آنان تحویل خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی ازمهمترین اهداف طرح تحول نظام و بیمه سلامت پرداخت کمتر از جیب مردم و برطرف کردن مشکلات و کمبودها برای انجام هر چه بهتر خدمات بهداشتی و درمانی است.

رمضانی بیان کرد: در شهرستان دشتی نیز تاکنون دو هزار و 500 نفر از افراد فاقد بیمه برای بیمه سلامت ثبت نام کرده اند که برای یکهزار و 800 نفر دفترچه بیمه سلامت صادر شده است. 

وی گفت: کار ثبت نام از افراد فاقد بیمه همچنان از طریق اینترنت خانگی، کافی نت ها و دفاتر پیشخوان دولت ادامه دارد و هیچ محدودیتی برای ثبت نام و صدور دفترچه بیمه سلامت وجود ندارد.

رمضانی از همکاری مسوولان بهداشت و درمان دشتی و مراکز درمانی این شهرستان در اجرای طرح نظام سلامت تقدیر کرد و افزود: رکن اصلی و اساسی در اجرای موفقیت آمیز این طرح ملی، بیمارستان ها و مراکز درمانی دولتی هستند و باید سعی کنیم با تامین تجهیزات و امکانات پیشرفته زمنیه خدمت رسانی بهتر به مردم فراهم کنیم .

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر