يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۲۰۸۴
سه‌شنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۶

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گناوه گفت: در ایام نوروز، خدمات بهداشتی و درمانی در پنج نقطه شهرستان گناوه ارائه می‌شود.

افتتاح بیمارستان رازی بیرجند و شیمی درمانی مهر ایران در بیرجند‎

به گزارش فکرشهر از مهر، علی زکی‌زاده ضمن تبریک نوروز و سال جدید، اظهار داشت: شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گناوه برای ارائه خدمات به مردم شریف شهرستان و مهمانان نوروزی در روزهای تعطیل نوروز در پنج نقطه از شهرستان خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌دهد.

وی افزود: مرکز خدمات جامع سلامت سیدالشهدا(ع) واقع در شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گناوه، مرکز بهداشتی درمانی بخش ریگ، مرکز بهداشتی و درمانی روستایی مال خلیفه، مرکز بهداشتی روستای شول و کانکس اورژانس ۱۱۵ مستقر در ساحل در روزهای تعطیل نوروز به صورت شیفت‌های منظم به مردم و مهمانان عزیز خدمات ارائه می دهند.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گناوه گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز تا روز پنجم فرودین به بیش از دو هزار و ۹۰۰ نفر خدمات بهداشتی و درمانی مختلف ارائه شده است.

وی افزود: تعداد مراجعین به پزشک عمومی در مراکز مشخص شده تعداد هزار و ۲۶۱ نفر، مراجعین به دندانپزشک تعداد ۱۶۲ نفر، مراجعین به آزمایشگاه تعداد ۴۱۸ نفر، مراجعین به رادیولوژی تعداد ۵۰ نفر، تزریقات و پانسمان و واکسیناسیون تعداد ۶۷۰ نفر و تعداد مراجعین و عملیات اورژانس ۱۱۵ شهرستان نیز تعداد ۳۷۲ نفر که در کل به تعداد دو هزار و ۹۳۳ نفر خدمات ارائه شده است.

وی ادامه داد: سه داروخانه نیز در تعطیلات نوروز به صورت شبانه روزی مشغول ارائه خدمات هستند.

زکی زاده تصریح کرد: در ادامه تعطیلات نیز کارکنان این شبکه تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی با کیفیت به مردم و مهمان نوروزی انجام خواهند داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر