يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
معاون سوادآموزی استان بوشهر خبر داد؛
فکرشهر: معاون سواد آموزی استان بوشهر گفت: استان بوشهر بر اساس نتایج اولیه سرشماری سال گذشته، مقام نخست باسوادی را در گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ ساله کسب کرد...
کد خبر: ۳۲۲۹۵
شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۶

فکرشهر: معاون سواد آموزی استان بوشهر گفت: استان بوشهر بر اساس نتایج اولیه سرشماری سال گذشته، مقام نخست باسوادی را در گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ ساله کسب کرد.

به گزارش فکرشهر از مهر، غلامرضا دانش‌فر صبح شنبه در نخستین نشست بهبود کیفیت سوادآموزی استان بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه سوادآموزی در استان بوشهر گام‌های مهمی برداشته شده است و برنامه‌های خوبی را در دست اجرا داریم.

وی به رتبه نخست استان بوشهر در زمینه باسوادی بر اساس نتایج سرشماری سال ۹۵ اشاره کرد و ادامه داد: این وضعیت مربوط به گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال است که استان بوشهر رتبه نخست را دارد.

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه میزان باسوادی استان بوشهر از میانگین کشوری بیشتر بوده است، خاطرنشان کرد: این میزان رشد مربوط به سال‌های ۹۰ تا ۹۴ بوده است و در سال ۹۵ بیشتر هم شده است.

وی از برنامه‌ریزی برای ارائه آموزش باسوادی به اولیای بی‌سواد دانش‌آموزان خبر داد و بیان کرد: تلاش می‌شود که با برنامه‌ریزی‌های جدی‌تری کارگران و کشاورزان نیز تحت آموزش قرار گیرند.

دانش‌فر تصریح کرد: ریشه‌کنی بی‌سوادی در گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال در استان بوشهر را با جدیت در دستور کار داریم و امیدواریم که تا پایان برنامه توسعه ششم توسعه به این هدف دست یابیم.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر