جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: با توجه به این که این شهرستان درایام تعطیلات پذیرای شمار زیادی از گردشگران و مسافران است، مسوولان باید ...
کد خبر: ۳۲۳
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۶:۱۷

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: با توجه به این که این شهرستان درایام تعطیلات پذیرای شمار زیادی از گردشگران و مسافران است، مسوولان باید برای خدمت رسانی هرچه بیشتر ازهم اینک در آماده باش کامل باشند و از مرخصی و رفتن به ماموریت پرهیز کنند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، غلامعلی حبیبی منش روز دوشنبه در جلسه شورای ترافیک این شهرستان افزود: در آستانه فرارسیدن تعطیلات سال جدید همه دست اندرکاران کمیته تسهیلات سفر باید برای سر وسامان دادن راه های دورن و برون شهری، اماکن سیاحتی واقامتی، بهینه سازی ساحل وتفرجگاه های این بندر تلاش وهمت مضاعف کنند.

حبیبی منش با اشاره به لزوم راه اندازی وحل مشکل جایگاه سوخت س ان جی گناوه که بنابه دلایلی از کار افتاده است گفت: متولیان شرکت گاز باید مجدانه این موضوع را پیگیری کنند تا این جایگاه درایام تعطیلات نوروز فعال شود.

وی از بخشداران این شهرستان خواست تا با دهیاران روستاهای گردشگری تدابیر لازم را برای حل مشکلات وایجاد تسهیلات لازم برای میهمانان اتخاذ کنند.

شهردار گناوه گفت: شهرداری این بندر به منظور خدمات دهی مناسب به هموطنان در ایام تعطیلات نوروز، برنامه های متعددی پیش بینی کرده است.

محمدرضا عرب زاده افزود: دراین ارتباط برای حل مشکلات تردد خودروها، عملیات لکه گیری همه خیابان های بندر گناوه به پایان رسیده است.

وی اظهارکرد: نصب وتعویض چراغ های هوشمند راهنما در تمام چهار راهها واماکن پرتردد

پایان یافته و رنگ آمیزی جداول و زیبا سازی تمام معابر شهر به زودی پایان می یابد. /ص

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر