جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:
فکرشهر: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با توجه به سیاست خودمراقبتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بر اساس بررسی‌ها این استان بالاترین سطح سواد سلامت را بین استان‌ها دارد...
کد خبر: ۳۲۳۳۲
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۱

فکرشهر: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با توجه به سیاست خودمراقبتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بر اساس بررسی‌ها این استان بالاترین سطح سواد سلامت را بین استان‌ها دارد.

عبدالمحمد خواجه ئیان

به گزارش فکرشهر و به نقل از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، عبدالمحمد خواجه‌ئیان اظهار داشت: بسیاری از مؤلفه‌های سلامت مربوط به تغییر سبک و شیوه زندگی و ارتقای فرهنگ سلامت است که برای رسیدن به این هدف مشارکت مردم، دستگاه‌های اجرایی و رسانه‌ها ضروری است.

وی با اشاره به اجرای سامانه یکپارچه بهداشت (سیب) در استان بوشهر گفت: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در بین ۱۰ دانشگاه برتر در زمینه عملکرد توسعه سامانه سیب قرار دارد.

خواجه‌ئیان، هدف از اجرای سامانه سیب و درج اطلاعات را ارایه بهتر خدمات بهداشتی درمانی، قابلیت دسترسی به اطلاعات، افزایش سطح کیفی مراقبت‌ها و مدیریت بهتر نظام سلامت کشور عنوان کرد.

وی یادآور شد: معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در رتبه‌بندی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در زمینه عملکرد این سامانه در بین ۵۶ دانشگاه رتبه هفتم کشوری را دریافت کرده است.

خواجه ئیان گفت: اجرای سامانه سیب، انقلابی بزرگ در حوزه سلامت و مقدمه‌ای برای نسخه الکترونیک است.با اجرای این سامانه از بسیاری خطاها پیشگیری می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر