يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۲۳۷۷
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۹

فکرشهر: رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان بوشهر گفت:ترویج هرگونه یاس و ناامیدی در جامعه حتی در فضای رقابت های انتخاباتی با تحقق حضور حداکثری مردم در این عرصه سرنوشت ساز که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است منافات دارد.



به گزارش فکرشهر از ایرنا، حسن ابراهیمی روز دوشنبه در پنجمین نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان بوشهر افزود:در راستای تحقق رهنمودهای رهبری برای مشارکت پرشور در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی همه آحاد جامعه تکلیف دارند.

وی یادآورشد: انتخابات تنها فرصتی است که آحاد ملت افزون بر حق مشارکت به صورت یکسان نیز دارای یک رای هستند و تنها جایی هم هست که وکالت پذیر نیست و افراد در تعیین سرنوشت خود مشارکت می کنند.

مشاور و مدیرکل دفتر استاندار بوشهر افزود:رسالت ما فراهم کردن ساز و کار ، آسان سازی ،ابزار و شرایط قانونی برای حضور اقشار مختلف در انتخابات است و این مهم باید به گونه ای انجام شود که شائبه تبلیغات له یا علیه جریان سیاسی یا فرد خاصی را برای افکار عمومی متبادر نکند.

ابراهیمی گفت: باتوجه به تعدد نام نویسی داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی و تنوع تبلیغات ، کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات با مشارکت سایر کمیته ها برای تبیین ضوابط و شرایط تبلیغات تمهیدات لازم را فراهم خواهد کرد تا افراد بواسطه جهل نبست به قانون رفتاری مغایر با قوانین انجام ندهند.

وی تصریح کرد: ظرفیت رسانه ای استان بوشهر بستر لازم برای اطلاع رسانی را فراهم کرده است برهمین اساس متولیان ستاد انتخابات تلاش می کنند تا مردم با آسودگی ، آرامش کامل و دقت نظر در این عرصه شرکت کنند.

ابراهیمی با اشاره به نقش رقابتی و جدی شدن انتخابات در مشارکت بیشتر مردم گفت: در دایره نظام و انقلاب هرکسی را مردم برگزینند برای ما اصل است و از آرای آنها صیانت خواهیم کرد.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان بوشهر اضافه کرد:گرم شدن تنور انتخابات باعث تلطیف فضای عمومی جامعه می شود و با تعلق خاطر مردم نسبت به نظام تلاش خواهند کرد بر عزت و اقتدار ایران اسلامی در عرصه بین المللی نیز بیفزایند.

وی گفت: در میزگردهای انتخاباتی توسط اعضای کمیته اطلاع رسانی باید از کارشناسانی استفاده شود که در چارچوب قوانین انتخاباتی به تبیین موضاعات بپردازند و از افراط یا تفریط یک جریان سیاسی خاص پرهیز کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر