سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۲۶۵۸
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۲

فکرشهر: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: تغییرات در ادارات شهرستانی استان بوشهر با هماهنگی فرمانداران باشد.

عبدالکریم گراوند

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند صبح چهارشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر ضمن تبریک به مناسبت عید مبعث اظهار داشت: یکی از رویدادهای بزرگ کشور، انتخابات ریاست جمهوری است که ۲۹ اردیبهشت با حضور و مشارکت همه مردم برگزار می‌شود و انتخابات مهم دیگر که نقش مهمی در بحث مردم‌سالاری دینی دارد شوراهای اسلامی است که در قانون اساسی بر آن تاکید شده است که امور شهر و روستا را به مردم واگذار می‌کند.

وی اضافه کرد: خوشحال هستیم که هیئت‌های اجرایی انتخابات وظیفه خود را به درستی انجام دادند و ما بر اساس قانون و تاکیدات موجود و تاکیدات رهبری بر اساس مر قانون جلو رفتیم و وظایف خود در بررسی صلاحیت‌ها را به درستی انجام دادیم و از همه این عزیزان که صادقانه به وظایفشان عمل کردند تشکر کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر بیان کرد: امیدواریم دستگاه نظارت هم بر اساس وظیفه شرعی و قانونی به وظیفه خود عمل کنند تا بر اساس یکی از خواسته‌های مقام معظم رهبری که اول سال بیان کردند شاهد مشارکت حداکثری با حضور همه مردم باشیم.

وی خاطرنشان کرد: همکاری همه دستگاه‌های اجرایی در برگزاری انتخابات مهم است و هرچند فرمانداران مسئول حسن اجرای انتخابات هستند و قانون‌گذار تکالیفی گذاشته ولی تاکید بر همکاری همه دستگاه‌های اجرایی شده است و باید از نظر امکانات و نیروی انسانی و تجهیزات همکاری لازم را با برگزارکنندگان داشته باشند.

اقدام و عمل مسئولان باید تقویت‌کننده امید مردم باشد

گراوند بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی در زمینه محل استقرار شعب اخذ رای هم همکاری کنند تا این محل‌ها خدمات و امکانات مناسب ارائه شود. تاکید قانون و خواسته ما است.

وی اضافه کرد: هر گونه تغییر و تحول در ادارات شهرستان‌ها بدون هماهنگی فرمانداری‌ها مغایر قانون است و همه دستگاه‌ها باید به این موضوع عنایت داشته باشند. دوام و بقای هر جامعه در عمل به قانون است و به هیچ وجه بدون هماهنگی فرمانداری نباید تغییری در ادارات صورت گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر ادامه داد: جایی که می‌توانیم به امیدواری مردم کمک کنیم همه پای کار باشند تا فضای امید مردم بیشتر شود. اقدام و عمل مسئولان باید تقویت‌کننده امید مردم باشد.

وی افزود: از همه دستگاه‌ها و مطبوعات و فضای مجازی می‌خواهیم که امنیت نظام را به مسائل سیاسی گره نزنید. نباید از اخلاق دور شویم. از همه سایت‌ها و خبرگزاری‌ها و مطبوعات انتظار داریم که بداخلاقی را شاهد نباشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر