شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ در کمیته ی برنامه ریزی دشتستان؛
فکرشهر: دبیر کمیته ی برنامه ریزی و بودجه ی استانداری بوشهر گفت: در کل کشور 21 فصل عمرانی وجود دارد که بودجه ی امسال شهرستان دشتستان بین 14 فصل تقسیم شده است...
کد خبر: ۳۲۸۸
شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰

فکرشهر: دبیر کمیته ی برنامه ریزی و بودجه ی استانداری بوشهر گفت: در کل کشور 21 فصل عمرانی وجود دارد که بودجه ی امسال شهرستان دشتستان بین 14 فصل تقسیم شده است.

به گزارش فکرشهر، علی جازک در نشست کمیته ی برنامه ریزی شهرستان دشتستان افزود: با توجه به میزان اعتبارات امسال این شهرستان که 59 میلیارد تومان می باشد، ما موفق شدیم 14 فصل عمرانی را در دشتستان پوشش دهیم که بیشترین این اعتبارات در دشتستان به حوزه ی مسکن و عمران شهری و روستایی و عشایری تعلق گرفت.

وی میزان اعتبارات این بخش را 22.8 میلیارد تومان عنوان کرد و اظهار داشت: 38.4 درصد از کل بودجه به فصل مسکن تعلق گرفته و فصل فرهنگ و هنر، رسانه های جمعی و گردشگری هستند که 7.4 میلیارد تومان را به خود اختصاص داده اند.

جازک ادامه داد: فصل حمل و نقل با 5.4 میلیارد تومان و منابع آب با 4.9 میلیارد تومان در اولویت های بعدی تقسیم اعتبارات در دشتستان قرار گرفته اند.

وی بیشترین تعداد پروژه های فصول عمرانی دشتستان را نیز مربوط مسکن و عمران شهری با 164 پروژه عنوان کرد و افزود: پس از آن فصل فرهنگ و هنر و رسانه های جمعی و گردشگری با 69 پروژه، رفاه و تامین اجتماعی با 51 پروژه و فصل تربیت بدنی با 29 پروژه قرار دارند.

جازک اظهار داشت: از لحاظ بیشترین اعتبار نیز به ترتیب، اداره کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، شرکت سهامی آب منطقه ای و شهرداری برازجان قرار دارند و کم ترین اعتبار نیز برای اداره کل ثبت احوال بوده که تنها یک پروژه ی تعمیر و تجهیز داشته است.

وی ادامه داد: نیاز اعتباری ما خیلی بیشتر از مبالغ تخصیص یافته است و از همان مبالغ نیز 90 درصد باید برای مطالبات صرف شود.

این مسئول رویکرد تقسیم اعتبارات را مساله محوری عنوان کرد و افزود: نگاه برنامه ی پنجم توسعه نیز اولویت به مهم ترین برنامه های شهرستان ها بوده و تقسیم اعتبارات با نگاهی فرابخشی صورت گرفته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر