دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
معاون استاندار بوشهر خبر داد؛
کد خبر: ۳۳۰۰۴
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از تشکیل مجمع بانوان کارآفرین استان بوشهر خبر داد.

عبدالکریم گراوند

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند در نشست کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان بوشهر اظهار داشت: نگاه دولت به حوزه بانوان نگاه ارزشمندی است و اقدامات انجام شده در این حوزه بیانگر همین امر است اما آنگونه که باید اطلاع رسانی انجام نشده است.

وی تصریح کرد: در این دولت با کمترین امکانات و با همت و خلاقیت کارهای خوبی بویژه در حوزه بانوان انجام شده و بانوان در کنار آقایان باید از این فرصت ها به بهترین نحو بهره ببرند.

گراوند با تاکید بر استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی اظهار داشت: بمنظور تسریع در انجام امور باید تلاش کنیم از امکانات موجود استفاده مطلوب ببریم و دنبال منابع جدید برای ایجاد زیرساخت ها نباشیم.

معاون استاندار با بیان اینکه از ظرفیت مراکز فنی و حرفه ای به نحو مناسبی استفاده کنیم، گفت: باید با خلاقیت، ایده پردازی و کارآفرینی خلا موجود بین بخش تولید و بازار مصرف را پر کنیم و با استفاده از فضاهای نمایشگاهی و بهره گیری از بازارهای مصرف در شهرهای مختلف بویژه در مرکز کشور، بازارهای فروش خوبی برای تولیداتمان ایجاد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های اداری برای استخدام محدود است و امکان نیروی جذب انسانی نیست بنابراین باید زمینه های لازم برای کارآفرینی و اشتغال در بخش های مختلف فراهم کنیم.

گراوند با اشاره به تشکیل مجمع بانوان کارآفرین استان بوشهر گفت: فعالیت این تشکل ها با تقویت ایده پردازی کاربردی و خلاقیت در کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی که ناشی از بیکاری است، تاثیرگذار خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر