يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»؛
همایون فقیه
کد خبر: ۳۳۰۱۷
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۵

فکرشهر: مناظره اول تمام شد و آنچه نمایان گشت، بیان عملکرد دولت یازدهم در مسائل اجتماعی از سال ۹۲ تا اکنون بود و آنچه نیز برای مردم مجدد شفاف سازی شد، بداخلاقی یکی از کاندیداها بود که همچون دوست خود در مناظرات سال ۸۸، از ترفند بگم بگم و نشان دادن کاغذ استفاده کرد و دوست داشت از آب گل آلود ماهی بگیرد که البته با تیزبینی دکتر روحانی و مهندس جهانگیری نتوانست!!

بعد دیگر مناظره که می توان به آن اشاره نمود، برنامه ریزی و هماهنگی آقای قالیباف با جناب رییسی بود به نحوی که در مناظره، آقای رییسی بسیار محافظ کارانه عمل می نمود و به عبارتی قصد فراجناحی نشان دادن خود را داشت و با بیان اینکه چپ و راست اهمیتی ندارد قصد قبولاندن خود و کسب آرای مردم را داشت!! و در مقابل، آقای قالیباف با استفاده از استراتژی گازانبری حمله و بهتان هایی که به دکتر روحانی و مهندس جهانگیری می زد ـ برخی بهتان ها ثابت نشده و برخی نیز فرصت جواب گویی به حسن روحانی داده نشد ـ تندتر عمل می کرد...

البته، همه ی جناح ها باید تمام همت خود را برای بهبود وضعیت اقتصادی و رفاه اجتماعی مردم صرف کنند اما نه با فریب مردم و مظلوم نمایی و قرآن سر نیزه زدن!!

برخی کاندیداها طوری از حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی حرف می زدند که انگار کشور در بهترین وضعیت اقتصادی قرار دارد و فراموش کرده اند ارثی که دولت یازدهم، از دولت نهم و دهم تحویل گرفت یک خرابه ی اقتصادی بود و این دولت با تدبیر خود طی این چهار سال، آوار برداری کرد و امیدی را در دل مردم زنده کرد؛ هر چند کم کاری هایی شده و هنوز باید کار شود تا مرمت این خرابه اقتصادی ادامه یابد!

در مناظره اول، برخی کاندیداها انگار آمده بودند فقط برای تخریب دولت یازدهم و نه بیان طرح ها و برنامه های خود.

چرا قالیباف به لوح تقدیری که روحانی به بابک زنجانی در همایش صادرات داد معترض شد ـ و هر چند دکتر روحانی جواب آن را داد ـ اما قالیباف در مورد لوح تقدیر دادن فرماندهان یکی از نهاد های نظامی به خاوری یا تشکر و قدردانی بذرپاش از بابک زنجانی که مستند هر دو تصویر در فضای مجازی موجود است!!! اعتراضی نکرد؟!
برای ایجاد رشد ۸ درصد سرمایه گذاری
برای ایجاد تعادل بین شرق و غرب کشور
برای پیشرفت مناطق محروم
برای گازکشی و بهبود رفاه اجتماعی مناطق محروم
برای ایجاد عدالت و رعایت حقوق اقتصادی و اجتماعی عموم مردم و خصوصا قشر مستضعف جامعه
برای از بین فساد اداری و مالی و حقوق های نجومی
دوباره برای ایران خواهیم آمد
ما نیمه راه برنمی گردیم، راهی را که شروع کرده ایم تا انتها ادامه خواهیم داد...

امام جعفرصادق(عليه‌السلام):
ما عُبِدَ اللهُ بِشيءٍ اَفضلَ مِن اداءِ حَقِّ المُؤمِنِ.
هيچ عبادتي بالاتر از اداي حق مؤمن نيست. (بحار، ج 74، ص 242)

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر