يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های به عمل آمده و موافقت‌های اخذ شده، 12 تخت به بیمارستان 32 تخت خوابی ...
کد خبر: ۳۳۰۶
يکشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۱

فکرشهر: رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های به عمل آمده و موافقت‌های اخذ شده، 12 تخت به بیمارستان 32 تخت خوابی تامین اجتماعی مهر برازجان افزوده خواهد شد.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی نژاد با ناکافی خواندن خدمات بهداشتی ودرمانی درشهرستان دشتستان اظهار داشت: با تعطیلی بیمارستان 220 تخت‌خوابی هفده شهریور و انتقال آن به بیمارستان نوساز و 160 تختخوابی شهیدگنجی دربیرون ازشهر مشکلات عدیده ای درحوزه درمان برای مردم به وجودآمد.

نماینده مردم دشتستان درمجلس شورای اسلامی افزود: پیگیری های فراوانی برای راه اندازی مجدد بیمارستان هفده شهریور که در مرکز شهر قرارداشت انجام دادیم  و موفق به اخذ موافقت و تخصیص اعتباراتی برای تجهیز و راه اندازی مجدد بخش هایی از آن به استعداد 60 تخت و استقرار اورژانس شدیم.

بیمارستان شهید گنجی برازجان دور از دسترس مردم سطح شهر است

وی بابیان اینکه بیمارستان شهید صادق گنجی در بیرون از مرکز شهر قرار دارد و دور از دسترس مردم سطح شهر است، گفت: این بیمارستان برای بیمارانی که از شهرها، روستاها و شهرستان‌های همجوار مراجعه می کنند مناسب است و توانستیم اعتبارات خوبی نیز برای تجهیز آن اخذکنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر اذعان داشت: بیمارستان تخصصی زنان و زایمان تامین اجتماعی مهر برازجان نیز در مرکز شهر قرار دارد که البته درحوزه های دیگری نیز به مردم خدماتی ارائه می کند و بخشی از مشکلات درمانی را مرتفع کرده است.

این مسئول تصریح کرد: هم اکنون بیمارستان مهر دارای 32 تخت خواب است که در نشست‌ها و مکاتباتی که با مدیران درمان و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی داشته ایم موفق به جلب نظرآنها برای افزایش 12تخت دیگر شده ایم.

احداث ساختمان درمانگاه تخصصی در شهر برازجان

موسوی نژاد با تاکید بر اینکه مردم دشتستان نیازمند دریافت خدمات مطلوب تری در زمینه بهداشتی و درمانی هستند، اضافه کرد: بازدیدهایی از بیمارستان مهر انجام دادیم و در نشست با کارکنان آن به این نتیجه رسیدیم که بخش های آزمایشگاه، رادیولوژی، درمانگاه و اتاق عمل بیمارستان مهر می تواند گسترش یابد تا شاهد رضایت مندی بیشتر مردم باشیم.

نماینده مردم دشتستان در خانه ملت عنوان کرد: بررسی هایی در معاونت حقوقی و معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی و همچنین مدیریت درمان استان بوشهر انجام گرفته که قول بازدید از این مجموعه درمانی و افزایش تخت های آن را داده اند.

موسوی نژاد از پیگیری برای احداث ساختمان درمانگاه تخصصی در شهر برازجان خبر داد و خاطرنشان ساخت: ارتقای تیپ شعبه تامین اجتماعی برازجان، افزایش نیرو در شعب اقماری بخش های شهرستان واحداث درمانگاه دربخش ها از دیگر مواردی است که برای انجام آنها درحال پیگیری هستیم.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر