سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئيس پليس استان بوشهر اظهار داشت: متهم دستگير شده، پس از انتقال به شهرستان جم در تحقيقات تکميلي به قتل مرحوم "حيدر . ح" اعتراف کرد.به گزارش فکرشهر، فرمانده انتظامي استان بوشهر گفت: فردي که 20سال پيش در شهر ستان جم مرتکب قتل شده و تا کنون متواري بود، در شهرستان علي آباد کتول گلستان شناسايي و دستگير شد. 
کد خبر: ۳۳۶۷
دوشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۳ - ۰۴:۲۳

فکرشهر: رئيس پليس استان بوشهر اظهار داشت: متهم دستگير شده، پس از انتقال به شهرستان جم در تحقيقات تکميلي به قتل مرحوم "حيدر . ح" اعتراف کرد.

به گزارش فکرشهر، فرمانده انتظامي استان بوشهر گفت: فردي که 20سال پيش در شهر ستان جم مرتکب قتل شده و تا کنون متواري بود، در شهرستان علي آباد کتول گلستان شناسايي و دستگير شد. 

سردار حيدرعباس زاده اظهار داشت: با توجه به برنامه هدفمند پليس استان در رابطه با کشف جرايم خشن ، يک فقره پرونده قتل مرحوم "حيدر .ح" مربوط به شهريور ماه سال 73 در پليس آگاهي شهرستان جم فعال و بروز رساني شد.
 
وي تصريح کرد: با تحقيقات پليسي و بررسي کليه جوانب اين پرونده مخفيگاه موقت قاتل در يکي از روستاهاي بخش ايسين بندرعباس شناسايي و تيم کاراگاهان پليس آگاهي جم به محل مورد نظر اعزام و در تحقيقات بعدي مشخص شد قاتل فراري در يکي از بخش هاي شهرستان علي آبادکتول استان گلستان سکونت دائم دارد. 

به گفته سردار عباس زاده تيمي مشترک از عمليات ويژه پليس اگاهي استان و شهرستان جم به استان گلستان ، اعزام شده و پس از 8 روز تلاش پليسي و اطلاعاتي و مراقبت هاي ويژه نيمه شب 29خرداد 93 قاتل به هويت "ع" 42 ساله دستگير شد.
 
رئيس پليس استان بوشهر اظهار داشت: متهم دستگير شده، پس از انتقال به شهرستان جم در تحقيقات تکميلي به قتل مرحوم "حيدر . ح" اعتراف کرد.
منبع: مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر