دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۳۳۶۸۳
چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶

فکرشهر: مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در ایام ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه‌های قرآنی ترنم نور در بوشهر برگزار می‌شود.

قرآن

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی صبح چهارشنبه در نشست با کار گروه فرهنگی کمیته امداد بوشهر اظهار داشت: در راستای توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی را در دستور کار داریم و تقویت باورهای دینی و معنوی با جدیت دنبال می‌شود.

وی از اجرای برنامه‌های متنوع برای ارتقای سطح فکری و فرهنگی مددجویان خبر داد و اضافه کرد: متناسب با گروه‌های مختلف مددجویان برنامه‌های ویژه‌ای ارائه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به اجرای ویژه برنامه‌های قرآنی «ترنم نور» در ماه مبارک رمضان، بیان کرد: در قالب این طرح آموزش‌های قرآنی به مددجویان ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: ارتقای سطح بینش و باورهای دینی و مذهبی مددجویان از طریق انس بیشتر با قرآن و احیای فرهنگ دینی، ترویج، تبلیغ و اعتلای فرهنگ قرآنی و گسترش فضایل اخلاقی در زندگی مددجویان از اهداف اجرای این طرح است.

لطفی افزود: برپایی محافل انس با قرآن و آموزش قرآن کریم به مددجویان در سراسر استان شامل روخوانی، روان‌خوانی، قرائت، حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در قالب این طرح انجام می‌شود.

وی گفت: از دیگر برنامه‌های کمیته امداد می‌توان به برگزاری اردوهای فرهنگی و آموزشی، برنامه‌ریزی برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان تحت حمایت، اجرای طرح شوق زیارت، ارائه آموزش‌های مشاوره‌ای و پیشگیری از اعتیاد و ایجاد کانون‌های فرهنگی مددجویی اشاره کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر