دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۳۸۱۵
يکشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷

فکرشهر:  آئین ترتیل‌خوانی قرآن ویژه ماه مبارک رمضان با شعار تدبر در قرآن در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر با قرائت جزء اول قرآن کریم آغاز شد و هر روز یک جزء قرائت خواهد شد.

آیین ترتیل خوانی قرآن کریم در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)

به گزارش فکرشهر از مهر، سرهنگ نصراله غزنوی دبیر ستاد ترتیل‌خوانی استان بوشهر با اشاره به اجرای برنامه‌های قرآنی در استان بوشهر اظهار داشت: امسال هم حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر معطر به شمیم دل‌انگیز قرآن شده است.

وی اضافه کرد: برنامه ترتیل‌خوانی با عنوان نوای ملکوت به عنوان عملیات بزرگ قرآنی در استان بوشهر برای ششمین سال پیاپی در این حسینیه برگزار می‌شود.

 دبیر ستاد ترتیل‌خوانی استان بوشهر خاطرنشان کرد: برنامه نوای ملکوت بنا به نظر کارشناسان در ردیف پرچم‌داران برنامه‌های قرآنی زنده در سطح کشور است و طی چند سال گذشته مقام‌های نخست و دوم و سومی را در کشور کسب کرده است.

وی با اشاره به آغاز این برنامه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه هر روز، بیان کرد: برنامه ترتیل‌خوانی هر روز از ساعت ۱۸ با حضور قاریان برتر هم استانی و مردم دین‌مدار بوشهر با قرائت یک جزء قرآن کریم برگزار می‌شود و برنامه نوای ملکوت به طور زنده از آنتن رادیو و تلویزیون بوشهر پخش می‌شود.

غزنوی ادامه داد: امسال در دهه سوم ماه مبارک این برنامه همزمان از شبکه تلویزیونی قرآن نیز پخش می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آئین ترتیل خوانی قرآن امسال با شعار تدبر در قرآن برگزار می‌شود، افزود: با حضور کارشناسان قرانی برنامه تفسیر قرآن نیز برگزار می‌شود.

دبیر ستاد ترتیل‌خوانی استان بوشهر افزود: ویژه‌برنامه‌هایی برای کودکان و نوجوانان نیز در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر