دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامي استان بوشهر از کشف 32 ميليارد ريال کالاي قاچاق و پلمب يک انبار دپوي کالاي مکشوفه در شهرستان " تنگستان" از توابع استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۳۳۸۷
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷

به گزارش فکرشهر و به نقل از پايگاه خبري پليس،‌ سردار "حيدر عباس زاده" در تشريح اين خبر گفت: ماموران انتظامي شهرستان تنگستان در راستاي برخورد قاطع با پديده شوم قاچاق با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي گسترده محل دپوي کالاي قاچاق را شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي از محل بازرسي کردند.

وي اظهار داشت: ماموران در بازرسي از محل دپوي کالاي قاچاق، تعداد 15079 عدد انواع آمپول هاي هورموني نيروزا، تعداد 180 هزار نخ سيگار، تعداد 390351 عدد انواع قرص هاي نيروزا و مقدار يک تن و 168 کيلو گرم انواع پودر هاي نيروزا کشف و ضبط کردند.

سردار "حيدر عباس زاده" تصريح کرد: ارزش ريالي کالاهاي مکشوفه بيش از 32 ميليارد ريال برآورد شده است.

رئيس پليس استان بوشهر خاطر نشان ساخت: صاحب انبار به همراه تعدادي از اطرافيان قصد سوزاندن و امحاء مواد مکشوفه را داشتند که با درايت و هوشياري ماموران پليس شهرستان تنگستان کالاي مکشوفه توقيف و به مقر انتظامي دلالت داده شد.

سردار عباس زاده در ادامه افزود: در اين رابطه يک نفر متهم دستگير شده است و به طور ويژه شناسايي ديگر متهمان در دستور کار پليس شهرستان تنگستان قرار دارد. متهم دستگير شده به همراه کالاي مکشوفه جهت سير مراحل قضايي تحويل مراجع ذيصلاح شد.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر