دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۳۸۸۳
دوشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۶

فکرشهر: فرماندار شهرستان دشتی از تائید صحت انتخابات در شهرهای خورموج، شنبه، کاکی و بادوله در شهرستان دشتی خبر داد.

انتخابات

به گزارش فکرشهر از مهر، غلامرضا مهرجو اظهار داشت: ۲۹ اردیبهشت‌ماه امسال دو انتخابات بسیار مهم برگزار شد که مردم با درک موقعیت حضوری گسترده و پرشور در این انتخابات داشتند و در شهرستان دشتی نیز شاهد حضور باشکوه مردم بودیم.

وی به مشارکت ۹۲ درصدی مردم شهرستان دشتی در انتخابات اخیر اشاره کرد و افزود: ۴۹ هزار و ۹۰۳ نفر در شهرستان دشتی در انتخابات شرکت کردند.

فرماندار شهرستان دشتی با اشاره به اینکه ۹ شکایت از سوی کاندیداها در مورد انتخابات شوراهای شهر شهرستان دشتی رسیده بود، اضافه کرد: این شکایات بررسی و بازشماری صندوق‌ها انجام شد و تغییری در ترکیب افراد منتخب ایجاد نشد.

وی ادامه داد: هیئت‌های اجرایی و نظارت شهرستان دشتی صحت انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای خورموج، کاکی ، شنبه و بادوله را تائید کرد.

در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی در شهر خورموج از مجموع ۲۲ هزار و ۸۳۷ رای ماخوذه به ترتیب، سید مهدی ابطحی، مهدی بازیار، قاسم هزیمتیان، عبدالمهدی نصیری و رضا رضایی حقیقی منتخبان مردم خورموج در شورای اسلامی شدند.

در شهر کاکی، از مجموع هشت هزار و ۸۷ رای ماخوذه به‌ترتیب سید علی اکبر فاطمی، ناصر جمالی حاجیانی، علیرضا زارعی، عبدالحسین احمدی و علی بردستانی به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر کاکی انتخاب شدند.

در شهر بادوله از مجموع ۲ هزار و ۴۸۹ رای ماخوذه محمد بانی منفرد، علی جعفری‌نژاد، سید علی حسین‌زاده، اصغر شیخیانی و سید عبدالشریف پویان بیشترین آرا را کسب کردند.

در شهر شنبه از مجموع هزار و ۵۵۰ رای ماخوذه عبدالله عباسی، علی صلحی مطلق، عبدالمجید نوذری، ناصر غلامی صداقت و فضل الله درا منتخبان مردم در این شهر شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر