شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۴۰۴۶
شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۱

فکرشهر: نشست هم اندیشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی ویژه بازاریان گناوه به همت موسسه فرهنگی آموزشی هیراد نور این شهرستان روز شنبه برگزار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، مدیر مسئول موسسه هیراد نور گفت: دراین نشست که شماری از کسبه و بازاریان، کارشناسان سیاسی فرمانداری و انتظامی و اعضای این موسسه حضور داشتند مسایل و مشکلات و چالش های موجود در بازار این شهر و راهکارهای لازم برای برطرف کردن آنها ارایه شد. 

مینا شهابی افزود: نداشتن شناخت و آگاهی کافی بازاریان و کسبه به بحث مشتری مداری، پیشرفت و گسترش کسب وکار خود و بسنده کردن وضعیت موجود، درگیرشدن با مشتری بدلیل نفع شخصی و توجه نداشتن به نفع جمعی، نبود امنیت خاطر مشتری از جنس

و کالای خریداری شده به دلیل تفاوت و همسان نبودن قیمت ها، شادی و نشاط انگیزه کافی نداشتن، وجود اتباع خارجی و متکدیان متعدد، نبود پارکینگ و سرویس بهداشتی، شناخت نداشتن به نقش و وظایف خود در بازار از جمله مباحثی بود که در این نشست مطرح شد.

وی اظهارکرد: استفاده از قابلیت و توانمندی های بازاریان برای حل مسایل و مشکلات خود، آموزش مشتری مداری، فروش حرفه ای و شیوه های صحیح کسب و کار، ارتباط موثر و روابط بین فردی به عنوان سفیر و نماینده شهر با مسافران و گردشگران،

قرارگرفتن افراد متخصص، کسبه و بازاریان و مسئولان در کنار یکدیگر برای برطرف کردن مسایل و مشکلات از عمده پیشنهاد و راهکارهای شرکت کنندگان دراین نشست بود.

شهابی افزود: انتخاب یک نماینده از هر بازارچه به منظور ارتباط داشتن با صنف، تعامل بیشتر بازاریان و کسبه با یکدیگر، تشکیل کارگروه شورای شهر و کارگروهی متشکل از فرمانداری، شهرداری و مجموع امور صنفی با محوریت این موسسه بمنظور رفع

چالش، مشکلات و معضلات بازار از دیگر راهکارهای شرکت کنندگان در این نشست بود.

مدیر مسئول موسسه هیراد نور گناوه اظهار کرد: دراین نشست مصوب شد که هر کدام از اعضا عوارض و مشکلات موجود را در بازار علت یابی و شناسایی و راه حل در برنامه آینده که قرار است در آخر هفته برگزار شود، ارایه دهند.

وی یادآورشد: این موسسه با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی فعالیت خود را از سال 91 با محوریت پیشگیری از آسیب های اجتماعی آغاز کرده است. 

بازار گناوه از نقاط گردشگرپذیر این شهرستان و از بازارهای فعال جنوب کشور در استان بوشهر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر