دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
به‌مناسبت روز جهانی صنایع دستی؛
کد خبر: ۳۴۲۷۶
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵

فکرشهر: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: نمایشگاه صنایع دستی بومی استان بوشهر به مناسبت روز جهانی صنایع دستی برپا شده است.

نمایشگاه صنایع دستی

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، ناصر امیرزاده در حاشیه افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بالایی در حوزه صنایع دستی است و در این نمایشگاه تلاش شده تا تولیدات استان به معرض نمایش عمومی قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به مدت پنج روز از ۲۰ لغایت ۲۴ خرداد ماه در میدان امام خمینی برقرار است و علاقمندان هر روز از ساعت هشت تا ۱۵ و از ۱۸ تا ۲۳ می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر با بیان اینکه بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است، اضافه کرد: صنایع دستی در حوزه اقتصادی دارای جایگاه ویژه‌ای است و باید بیش از پیش مورد توجه باشد.

وی با اشاره به اینکه توسعه بخش صنایع دستی نقش مهمی در ایجاد اشتغال و تولید و همچنین درآمدزایی دارد، تصریح کرد: تلاش داریم تا با حمایت از صنایع دستی استان، اشتغال را به‌ویژه در بخش‌های روستایی توسعه دهیم.

امیرزاده یکی از اولویت‌های اساسی را توسعه صنایع دستی در استان عنوان کرد و افزود: صنایع دستی بخشی از اصالت مردمان مناطق مختلف استان است که زمینه احیای این صنایع را فراهم می‌کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر