شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: یکی از پروژه‌های نیمه تمام بوشهر پروژه ساخت پلاژ شنای بانوان است که شهرداری بوشهر باید آن را تکمیل کند.
کد خبر: ۳۴۳۲
پنجشنبه ۰۵ تير ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۰

به گزارش فکرشهر، محمدحسن پرآور در نشست تخصصی مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: بانوان دارای توانمندی‌های بسیار زیادی هستند که در بخش‌های مختلف این توانمندی را دیده‌ایم و باید تلاش کنیم تا استفاده لازم را از این توانمندی ها ببریم.

وی با اشاره به اینکه برخی از بانوان حاضر به حضور در برخی فعالیت‌ها و پذیرفتن مسئولیت ندارند، اضافه کرد: یکی از مهمترین عوامل این کار نداشتن اعتماد به نفس است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر به تلاش های دشمنان برای بر هم زدن کانون گرم خانواده‌ها ادامه داد: دشمنان در برنامه‌های خود بانوان را هدف قرار داده اند و جنگ‌های فرهنگی مختلفی را در این زمینه ترتیب داده‌اند.

وی بر لزوم تلاش برای تقویت بنیه دینی بانوان برای مصونیت بیشتر بانوان از طرح‌های فرهنگی دشمنان تاکید کرد و بیان داشت: آسیب‌های حوزه بانوان باید در بخش‌های اشتغال، توانمندسازی، عرصه اجتماعی و معیشتی شناسایی و بررسی شود.

رعایت عدالت در برنامه ریزی برای اوقات فراغت بانوان و اقایان

پرآور خواستار رعایت عدالت در برنامه ریزی برای اوقات فراغت بانوان و اقایان شد و تصریح کرد: باید نیمی از مراکز ورزشی، تفریحی در اختیار بانوان قرار بگیرد و اینگونه نباشد که قسمت اعظم امکانات متعلق به آقایان باشد.

وی بر لزوم توسعه امکانات ویژه بانوان در بوشهر تاکید کرد و افزود: یکی از پروژه‌های نیمه تمام بوشهر پروژه ساخت پلاژ شنای بانوان است که شهرداری بوشهر باید آن را تکمیل کرده و در اختیار بانوان قرار بگیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با بیان اینکه تقویت بنیه دینی و مذهبی باعث می شود تا بانوان از بسیاری از آسیب‌ها در امان باشند، ادامه داد: برنامه‌ریزی مناسبی برای رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی بانوان انجام شود تا طلاق روند کاهشی درا ستان داشته باشد.

 

منبع: مهر

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر