دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۴۳۹۶
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲

فکرشهر:  معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری دشتی گفت: در حال حاضر ۱۵۰ کلاس درس در این شهرستان فرسوده و تخریبی است.

حمید بردستانی

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حمید بردستانی صبح چهارشنبه در مجمع عمومی خیرین مدرسه‌ساز بخش کاکی با اشاره به نقش ارزنده خیرین مدرسه‌ساز اظهار داشت: خیرین هر جا حضور داشته‌اند منشا آثار و برکات زیادی بوده‌اند.

وی افزود: در سال ۹۲ در شهرستان دشتی ۲۰۰ کلاس درس فرسوده و تخریبی بوده که برای احداث و نوسازی این کلاس‌ها بالغ بر ۴۲۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز بود.

بردستانی بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته و تزریق اعتبارات مورد نیاز ۴۶ کلاس درس نوسازی و احداث شد که از این تعداد ۵۰ درصد این کلاس‌ها در بخش کاکی است.

وی ادامه داد: خیرین مدرسه‌ساز شهرستان دشتی همواره در احداث و نوسازی مدارس به خوبی ایفای نقش کردند و تاکنون نیز اقدامات خوبی انجام دادند که ضرورت دارد این همکاری‌ها بیشتر شود.

بردستانی یادآور شد: در سال جاری نیز پنج فضای آموزشی جدید در سطح شهرستان با همکاری خیرین مدرسه ساز احداث می‌شود که با بهره‌برداری از آنها بخشی از مشکلات در سطح شهر مرتفع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در ابتکاری ارزشمند خیرین مدرسه‌ساز بانوان نیز در سطح شهرستان تشکیل شد که تاکنون کارهای خوبی انجام داده‌اند.

بردستانی تصریح کرد: دولت به تنهایی نمی‌تواند مشکلات بخش آموزش را مرتفع کند که می‌طلبد خیرین نیز ورود کنند و کمک کار دولت باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر