دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۴۴۵۷
جمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۴

فکرشهر: امام جمعه عسلویه گفت: با تلاش‌های صورت‌گرفته از سوی فرماندهی و کارکنان انتظامی و دیگر نهادهای امنیتی در شهرستان، شرایط امنیتی عسلویه مطلوب است.

سید علی هاشمی نژاد

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با عرض  به مناسبت سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) اظهار داشت: ما به عنوان پیرو حضرت علی (ع) باید اعتراف کنیم که به شخصیت آن حضرت معرفت پیدا نکرده‌ایم و از هیچ زاویه‌ای از زوایای شخصیت آن حضرت شناخت و معرفت نداریم؛ علت بیشتر کجی‌ها و گردن ننهادن بر فرمان حضرت حق همین عدم شناخت است.

وی با ذکر سخنی از پیامبر اسلام به نقل از منابع اهل سنت به بیان ویژگی‌های  شخصیتی منحصر به فرد حضرت علی(ع) اشاره کرد و افزود: برترین سرمایه، محب صادق بودن نسبت به ائمه است، باید محبت و اعتقاد به ائمه را در عمل نشان دهیم، کسی که ولایت حضرت علی(ع) را پذیرفته باید گرد معصیت نگردد و وظایف دینی خودرا کامل انجام دهد.

امام جمعه عسلویه با بیان بخش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب در دیدار با مسئولان نظام بیان کرد: رهبری فرمودند در انتخابات مردم کار مشترک انجام دادند، کاری با ارزش و مهم است که متاسفانه برای برخی مهم نبود. باید این کار مشترک را دید و به دنیا نشان داد.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که این کار اعتماد و اعتقاد مردم به نظام بود؛ تحلیل و تعبیرها و تفسیرهای مختلف نکنیم، دست ملت را ببوسیم که در صحنه‌اند بزرگترین سرمایه نظام اسلامی بعد از رهبری مردم هستند. رهبری فرمودند ملت را تقسیم، نکنیم همه ملت ایران انقلابی و ایمانی هستند. ملت را دو فرقه نکنیم این ملت دل در گرو نظام اسلام انقلاب و رهبری دارند. اینکه گفته شود مردم به صلح و آشتی رای دادند و به خشونت رای ندادند، این حرف درستی نبود، همه ملت دنبال آشتی هستند، هیچ تفکری دنبال خشونت نیست.

امام عسلویه با اشاره به حوادث تروریستی در حرم امام (ره) و مجلس شورای اسلامی گفت: از نیروهای امنیتی تشکر خالصانه و خاضعانه دارم از عزیزان وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه پاسداران این نهاد انقلابی و برادران عزیز و زحمت کش و پرتلاش نیروی انتظامی همه این عزیزان با فرماندهی واحد مقتدر و مخلص این حادثه را جمع کردند، امنیت ما مدیون این عزیزان است.

هاشمی‌نژاد از نیروی انتظامی شهرستان عسلویه تشکر کرد و افزود: از فرماندهی لایق و پرتلاش نیروی انتظامی شهرستان سرهنگ صالحی و پرسنل ایشان تشکر می‌کنم و این نکته را عرض کنم در برخورد با افراد متخلف باید مر قانون عمل شود. قانونی برخورد کنیم چراکه قانون گریزی توجیه ندارد. در بحث ته لنجی مراعات مردم را بکنید. آسایش و آرامش مردم در بحث امرار معاش در صدر امور قرار گیرد و انعطاف نسبت به امرار معاش مردم داشته باشید.

وی از علی ماندگار شهردار عسلویه تشکر کرد و گفت: ایشان برای این شهر زحمات زیادی کشیدند و وجود ایشان برای این شهر غنیمت است و از ظرفیت ایشان استفاده شود.

امام جمعه عسلویه با اشاره به اهمیت فضای مجازی تاکید کرد: در هفته گذشته شایعاتی در فضای مجازی در خصوص ارتباط افرادی از شهرستان عسلویه در حوادث تروریستی تهران مطرح شد که این خبر کذب محض است.

وی ادامه داد: کسانی که درفضای مجازی کار می‌کنند باید مراقب باشند به‌خصوص آبروی افراد، اشخاص و شهرستان در نظر بگیریم. سخنان بنده را هر خبرگزاری یا سایتی مطرح می‌کند عین عبارت ذکر شود و تحریف نشود، موضع ما را تحریف نکنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر