شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۴۵۷۷
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۴

فکرشهر: رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: بردخون با کمبود فضای آموزشی و پرورشی مواجه است.

بردخون

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، ظهیر محمودی صبح دوشنبه در نشست با کارشناسان اداره کل نوسازی مدارس استان بوشهر اظهار داشت: بردخون نیازمند احداث فضاهای آموزشی و پرورشی جدید است.

وی افزود: در سال‌های اخیر جمعیت دانش‌آموزی منطقه افزایش چشمگیری داشته و مدارس به شدت با کمبود فضا روبرو است که می‌طلبد همه مسئولان، دلسوزان و دست اندرکاران تعلیم و تربیت در این زمینه مشارکت کنند تا دانش آموزان در سال تحصیلی جدید مشکلی نداشته باشند.

محمودی با اشاره به آغاز طرح‌ها و پروژه‌ها در سال‌های قبل در منطقه، اضافه کرد: کار احداث ساختمان مدرسه امیرکبیر در سال ۸۹ و ساختمان دارالقران در سال ۹۵ آغاز شده اما تا هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون ادامه داد: تعدادی از مدارس در شیفت مخالف مدارس دیگر اداره می‌شوند و تعدادی از مدارس نیز کمبود فضای آموزشی و پرورشی مانند نمازخانه، آزمایشگاه و کارگاه دارند و منطقه فاقد ساختمان پژوهش‌سرا و کانون فرهنگی است که امیدواریم با درایت و تلاش مسئولان این نیازها رفع شود.

وی خواستار مشارکت و همراهی خیرین در زمینه احداث، تعمیر و نوسازی مدارس و فضاهای آموزشی و پرورشی منطقه بردخون شد و گفت: تاکنون خیرین همکاری بسیار خوبی با آموزش و پرورش داشته‌اند اما به دلیل نیازهای فوری و افزایش دانش‌آموزان در سال‌های اخیر نیازمند مشارکت بیشتری نسبت به گذشته هستیم.

معاون و کارشناسان نوسازی مدارس استان بوشهر نیز در این نشست پیرامون پروژه‌ها و اولویت بندی در زمینه احداث فضاها مطالبی بیان کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر