دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۴۶۲۹
سه‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم غنی‌سازی برنامه‌های اوقات فراغت، گفت: جشنواره‌های متعدد ورزشی در نقاط مختلف استان بوشهر برگزار شود.

عبدالکریم گراوند

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالکریم گراوند صبح سه‌شنبه در نشست ستاد امور جوانان استان بوشهر اظهار داشت: مقوله مهمی که باید در امر اوقات فراغت به آن پرداخته شود، امکان‌سنجی از ظرفیت‌های استان به همراه داشتن یک برنامه‌ریزی اجرایی دقیق است.

وی تصریح کرد: هدف‌گذاری یک امر مهم در راستای اجرای طرح‌های اوقات فراغت است که باید در کنار آن تمامی برنامه‌ها با یک هم‌گرایی زیر نظر ستاد اوقات فراغت استان انجام گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: باید از امکانات و ظرفیت‌های موجود استان در بخش اوقات فراغت آمار دقیقی تهیه شود.

وی گفت: باید با کار کارشناسی شده و اجرای برنامه‌های مفید و یکسان برای پسران و دختران از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی در راستای اوقات فراغت ویژه تابستان برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

معاون استاندار بوشهر یادآور شد: باید از توانمندی سازمان‌های مردم نهاد در راستای پویایی و ارتقای سطح برنامه‌های اوقات فراغت در استان استفاده شود.

گراوند خاطرنشان کرد: همچنین شهرداری و دهیاری‌های استان از امکانات خوبی برخوردار هستند که می‌توانند در امر اوقات فراغت موثر واقع شوند.

وی بیان کرد: باید از ظرفیت‌های ورزشی ایجاد شده در سراسر استان که با تدابیر استاندار بوشهر در دولت تدبیر و امید احداث شده در قالب جشنواره‌های ورزشی مورد استفاده قرار گیرند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر