شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۴۷۹۴
شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷

فکرشهر: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دشتی گفت: صنایع کوچک تبدیلی خانگی در شهرستان دشتی گسترش می‌یابد.

صنایع تبدیلی

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، شیرعلی بهادری در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی صنایع تبدیلی کوچک اظهار داشت: شهرستان دشتی به عنوان یکی از قطب‌های کشاورزی محسوب می‌شود و افراد زیادی در این شهرستان در عرصه کشاورزی مشغول به فعالیت هستند.

وی اضافه کرد: کشاورزی به عنوان یکی از ارکان اصلی اقتصاد مقاومتی محسوب می‌شود و با توجه به شعار امسال باید در راستای توسعه گسترش بخش کشاورزی به‌ویژه در بخش‌های نوین کشاورزی حرکت کنیم.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دشتی از گسترش صنایع کوچک تبدیلی خانگی در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: ایجاد این صنایع علاوه بر اشتغال‌زایی، نقش مهمی در تولید و درآمدزایی برای افراد و خانواده‌ها خواهد داشت.

بهادری افزود: صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی یکی از بهترین راهکارهای اشتغال زایی در مناطق روستایی است و کاهش ضایعات، افزایش ارزش افزوده محصولات و پیشرفت اقتصادی – اجتماعی مناطق روستایی را به همراه دارد.

وی به نقش مهم آموزش در این زمینه اشاره کرد و ادامه داد: در همین راستا کارگاه آموزشی صنایع تبدیلی کوچک خانکی در بخش کاکی شهرستان دشتی با حضور ۲۵ نفر از بهره برداران بخش کشاورزی  برگزار شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دشتی گفت: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی، آشنایی با صنایع کوچک تبدیلی و بسته بندی گوجه فرنگی بوده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر