دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۴۹۱۵
يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲

فکرشهر: درگشت مشترکی که با حضور نمایندگانی از واحد نظارت بر مواد غذایی ، آرایشی و بهداشتی شبکه بهداشت و درمان ، اتاق اصناف و اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان دشتستان انجام گرفت،از تعدادی فروشگاه عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی سطح شهر برازجان بازدید بعمل آمد. 

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، درگشت مشترکی که با حضور نمایندگانی از واحد نظارت بر مواد غذایی ، آرایشی و بهداشتی شبکه بهداشت و درمان و اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان دشتستان انجام گرفت،از تعدادی فروشگاه عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی سطح شهر برازجان بازدید بعمل آمد.

این گشت به منظور کنترل و پایش لوازم آرایشی و بهداشتی ، حفظ سلامت مصرف کننده ،جلوگیری از عرضه محصولات غیر مجاز،و همچنین پیشگیری از قاچاق محصولات آرایشی و بهداشتی انجام گرفته است.

گفتنی است طی این بازرسی ها، از 9 مرکزعرضه محصولات آرایشی و بهداشتی بازدید بعمل آمد که این مراکز از لحاظ شرایط نگهداری محصولات ، سلامت محصولات و برچسب اصالت و تاریخ تولید و انقضاء آنها مورد بازرسی قرار گرفتند .

این گشتهای مشترک، طبق برنامه زمان بندی شده و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر  ، و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان دشتستان در حال حاضر بصورت ماهیانه توسط بازرسان ادارات مربوطه  انجام میگیرد. در این بازرسی انجام گرفته، تعداد 2 قلم معادل 70 گرم  محصول غیر قابل مصرف جمع آوری و امحاء گردید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر