شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه آبپخش شهرستان دشتستان گفت: با توجه به این که تذکرات لازم به مسوولین مربوطه داده‌ام، اگر ورزش زنان به شکل بدحجابی یا بی‌حجابی ادامه یابد، شخصا دستور تعطیلی ورزش بانوان در زمین‌های چمن مصنوعی شهر آبپخش می‌دهم...
کد خبر: ۳۴۹۲۷
شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲

فکرشهر: امام جمعه آبپخش شهرستان دشتستان گفت: با توجه به این که تذکرات لازم به مسوولین مربوطه داده‌ام، اگر ورزش زنان به شکل بدحجابی یا بی‌حجابی ادامه یابد، شخصا دستور تعطیلی ورزش بانوان در زمین‌های چمن مصنوعی شهر آبپخش می‌دهم.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام خداد رضایی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر آبخش شهرستان دشتستان با انتقاد شدید نسبت به بدحجابی خانم ها هنگام ورزش در چمن مصنوعی این شهر اظهار داشت: متاسفانه طی گزارش‌های دریافتی حضور این افراد از نظر بی‌حجابی و بدحجابی در سطح شهر نیز تاثیرگذار بوده و اثرات منفی داشته است.

وی افزود: ما معتقدیم با رعایت اصول و معیارهای فرهنگ موجود جامعه بانوان نیز می‌توانند ورزش کنند که البته نباید ورزش‌کردن آنها با بدحجابی و یا بی‌حجابی فرهنگ عمومی را خدشه‌دار کند.

به نوشته ی فارس، امام جمعه شهر آبپخش شهرستان دشتستان تصریح کرد: به مسوولین امر تذکرات لازم را داده‌ام ولی متاسفانه نظارت کافی بر رعایت هنجارهای جامعه توسط زنان هنگام ورزش در چمن های مصنوعی شهر نمی‌شود.

وی ادامه داد: حضور  این خانم‌ها که با بی‌حجابی و بدحجابی ورزش می‌کنند، حضوری فسادانگیز است که در حوزه اخلاق، هنجارها و ارزش‌های اجتماعی تاثیرات منفی بر جای می‌گذارد.

رضایی بیان کرد: به هیچ وجه مخالف حضور و ورزش کردن بانوان نیستیم ولی اعتقاد داریم باید حریم و حرمت‌ها درجامعه اسلامی حفظ شود که پیشنهاد می‌کنم با توجه به هزینه‌هایی که برای احداث این چمن مصنوعی صورت گرفته دور این مراکز را دیوارکشی کنند، تا خانم‌ها نیز به راحتی بتوانند به ورزش بپردازند. 

امام جمعه شهر آبپخش شهرستان دشتستان تاکید کرد: با توجه به این که تذکرات لازم به مسوولین مربوطه داده‌ام، اگر همین رویه ادامه داشته باشد شخصا دستور تعطیلی ورزش بانوان در زمین‌های چمن مصنوعی می‌دهم.

رضایی با توصیه خود و سایر حاضران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: رعایت تقوای الهی به معنای عمل به واجبات و دوری از معاصی و منکرات و آن چه خداوند ما را از انجام آن نهی کرده است، می‌باشد.

وی بیان کرد: عمل به دستورات الهی و واجبات دین مبین اسلام باعث محبوبیت انسان‌ها نزد خداوند متعال می‌شود و سعادت دنیا و آخرت انسان‌ها در قبال این موضوع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر