شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۴۹۷۸
دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۷

فکرشهر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: با تغییر ساعت کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی، اوج بار مصرف برق در این استان 120 مگاوات کاهش یافت.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، امرالله پاراد روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش مهم تغییر ساعت کار ادارات در جلوگیری از افزایش بار مصرف برق افزود: تغییر ساعت کاری ادارات عامل موثری در کاهش مصرف برق است به‌گونه‌ای که مصرف برق بین70 تا 120 مگاوات کاهش داده است.

وی بیان کرد: اوج بار مصرف برق در استان بوشهر تا یکهزار و 560 مگاوات تعیین شده که رسیدن مصرف برق به این میزان خط قرمز مصرف این انرژی است.

پاراد با اشاره به اینکه رسیدن به خط قرمز مصرف برق مشکلاتی برای پایداری آن ایجاد می‌کند بیان کرد: پیک مصرف برق در سال گذشته یکهزار و 520 مگاوات تعیین شد که با همکاری مشترکان، مصرف برق در زمان اوج بار حداکثر به یکهزار و 498 مگاوات رسید.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر افزود: در ایت استان افزون بر 427 هزار مشترک برق وجود دارد که 81 درصد آن خانگی است و سرانه مصرف برق این مشترکان بیش از میانگین کشوری است.

پاراد با بیان اینکه متوسط سرانه مصرف برق در کشور 2 هزار و 800 کیلووات ساعت در سال است افزود: میزانه سرانه مصرف برق در استان بوشهر 10 هزار و 621 کیلووات ساعت است که حدود 4 برابر متوسط کشوری است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر