يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دکتر ارسلان زارع افزود: برای احقاق حقوق مردم و تحقق شعار دولت تدبیر و امید که همان حقوق شهروندی است، قوه قضائیه نقش اساسی و مهمی دارد...
کد خبر: ۳۴۹۹
شنبه ۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۵

فکرشهر: به مناسبت هفته قوه قضائیه و گرامی داشت یاد و خاطره شهید بهشتی، فرماندار دشتستان با حضور در دادگستری این شهرستان از خدمات قضات و کارکنان دادگستری تجلیل کرد.

به گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از خدمات مجموعه دادگستری در سطح شهرستان، گفت: قوه قضائیه در نظام جمهوری اسلامی نقش اساسی در احقاق حقوق شهروندی بویژه حقوق فردی و اجتماعی دارد.

دکتر ارسلان زارع افزود: برای احقاق حقوق مردم و تحقق شعار دولت تدبیر و امید که همان حقوق شهروندی است، قوه قضائیه نقش اساسی و مهمی دارد.

وی اضافه کرد: یکی از راه های کاهش و پیشگیری از معضلات اجتماعی در جامعه شناخت مردم نسبت به حقوق شهروندی و رعایت این حقوق در جامعه می باشد.

دکتر زارع در این دیدار خواستار افزایش شعب جزایی در راستای پیشگیری از اطاله دادرسی و رضایتمندی مردم شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دشتستان، رئیس دادگستری شهرستان دشتستان نیز در این آیین بر نقش خانواده در کاهش معضلات اجتماعی و حضور بزرگان و معتمدین در حل منازعات مردمی و صلح و سازش در جامعه تاکید کرد.

ذاکری گفت: مجموعه دادگستری های شهرستان آمادگی کامل دارند تا برای ایجاد امنیت و احقاق حقوق مردم و دفاع از بیت المال پیوسته تلاش نماید.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر