جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۵۰۱۸
سه‌شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۱

فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: تکمیل طرح فاضلاب شهر بوشهر ۷۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، کیقباد یاکیده با بیان اینکه سه طرح جمع‌آوری فاضلاب در سه شهر ساحلی استان بوشهر در حال اجراء است اظهار داشت: این طرح‌ها که در بوشهر، گناوه و دیلم در حال اجراء است بیش از ۴۱۰ کیلومتر شبکه داخلی و خطوط تکمیل شده است.

وی از اجرای ۶۳ کیلومتر خط اصلی انتقال در پروژه فاضلاب بوشهر خبر داد و افزود: از این میزان اجرای طرح خط انتقال فاضلاب در بوشهر تاکنون بیش از ۸۵ درصد آن در مدار بهره‌برداری است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه در سفر هیئت دولت به استان بوشهر اعتباری برای تکمیل طرح فاضلاب شهر بوشهر مصوب شد افزود: برای تکمیل فاضلاب بوشهر که اکنون دارای ۷۳ درصد پیشرفت فیزیکی است در سفر هیئت دولت به بوشهر ۱۷۰ میلیارد تومان مصوب شد.

یاکیده از تخصیص و پرداخت ۱۲ میلیارد تومان از اعتبار یاد شده خبرداد و گفت: با تامین اعتبار لازم پروژه جمع‌آوری فاضلاب بوشهر بر اساس یک برنامه زمان‌بندی تکمیل می‌شود.

وی با بیان اینکه از ۶۷ هزار خانوار بوشهری، ۴۷ هزار مشترک تحت پوشش طرح شبکه جمع‌آوری فاضلاب هستند تصریح کرد: ۳۶ هزار متر مکعب فاضلاب شهری روزانه در شهر بوشهر جمع‌آوری و به تصفیه خانه خارج از شهر منتقل می‌شود.

مدیر عامل آبفای بوشهر با بیان اینکه متناسب با اعتبارات ، طرح فاضلاب بوشهر تکمیل و وارد مدار می‌شود گفت: سال گذشته از ۵۲۵ میلیارد ریال اعتبارات مصوب برای ادامه طرح‌های فاضلاب در سه شهر بوشهر، گناه و دیلم ۳۶۴ میلیارد ریال آن تخصیص یافت.

یاکیده با اشاره به اجرای طرح ارتقا تصفیه‌خانه فاضلاب بوشهر خاطر نشان کرد: در اجرای این طرح کمیت و کیفیت دفع و تصفیه فاضلاب بوشهر افزایش می‌یابد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر