شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۵۰۷۴
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۴

فکرشهر: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم گفت: همه مسئولان باید تلاش کنند تا مجتمع فرهنگی هنری شهر امام حسن تکمیل شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حمیدرضا اکبری صبح چهارشنبه در نشست هم‌افزائی و هم‌اندیشی با اعضای خانه هنرمندان شهر امام حسن(ع) به مناسبت روز قلم گفت: قلم مقدس است و مقدس‌تر آنکه این قلم در راستای تعهد و اندیشه انسانی بچرخد و این عنصر مقدس تا آن حد است که در قرآن به نامش قسم یاد می شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیلم بیان داشت: هنرمندی متعهد است که در راستای تحقق آرمان‌های بشریت گام برداشته و زبان گویای درد و رنج مردم زمانه خود باشد.

وی ادامه داد: بخش امام حسن دارای ظرفیت‌های خوبی در حوزه فرهنگی و هنری است و لذا باید به استعدادهای موجود در آن کمک شود تا هنرمندان بتوانند هنر و قابلیت های خود را به جامعه بشناسانند.

اکبری با اشاره به فعالیت کانون‌های قرآنی مساجد بخش امام حسن(ع) افزود: آنچه مسلم است انس با قرآن ضامن پیشبرد جامعه و برای یک هنرمند متعهد لازم است. نگاه ادبی به قرآن و بیان آن برای مردم باعث جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وی در خصوص دغدغه هنرمندان شهر امام حسن(ع) در خصوص تکمیل مجتمع فرهنگی هنری این شهر بیان داشت: همانطور که می‌دانید مدیرکل ارشاد استان و فرماندار فرهنگی و دلسوز شهرستان و همچنین نماینده و هنرمند شهرستان دغدغه تکمیل آن را دارند و در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان نگاه ویژه‌ای به این درخواست شما خواهند داشت.

اکبری ادامه داد: خوشبختانه نگاه مسئولان دولت تدبیر و امید نگاهی ساختاری در حوزه فرهنگ و هنر است و امیدوارم دوستان دست به دست هم داده تا این مهم افتتاح شود تا دیگر هنرمندان این شهر مشکلی از بابت فضا برای انجام فعالیت های خود نداشته باشند.

در پایان اعضای خانه هنرمندان شهر امام حسن(ع) گزارشی از فعالیت انجام داده و در دست اقدام خود را تشریح کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر