جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۵۱۸۷
شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۳

فکرشهر: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: هنرمند بوشهری در سی امین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان پروانه زرین بهترین فیلمنامه را کسب کرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، آنیتا مظفری روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: 'نوشا عبدالله زاده' هنرمند بوشهری در بخش فیلمنامه اقتباسی موفق به دریافت پروانه زرین بهترین فیلمنامه در سی امین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان شد.

وی بیان کرد: عبدالله زاده، این فیلمنامه را بر اساس رمان 'هستی' اثر 'فرهاد حسن زاده' اقتباس کرده بود.

مظفری یادآور شد: نوشا عبدالله زاده از فعالان تئاتر کودک و نوجوان و در رشته فیلمسازی است که توانست در جشنواره های مختلف مقام های برتر کسب کند.

سی امین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان با نمایش ٣٥ فیلم ایرانی و خارجی از ٩ تا ١٥ تیرماه در استان اصفهان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

نظرات بینندگان
نوشا عبداله زاده
|
-
|
پنجشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۲
با سلام. لااقل شما که برازجانی هستید در خبری که کار کردید اعلام می کردید هنرمند برازجانی. بخدا من برازجونی هستم نه بوشهری. برازجونی مقیم تهران هستم. نمی دونم چرا تمام سایت ها و خبرگزاری ها نوشتن هنرمند بوشهری؟ هرچند که جغرافیا مهم نیست ولی بیشتر خوشحال میشدم که اسم زادگاه ام، شهری که دوست می دارم ، اعلام می شد. شهری که کودکی و نوجوانی ام در آن گذراندم. 

 
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر