جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۵۲۲۱
يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۸

فکرشهر: جمعی از مردم دیلم، از اقدام خیرخواهانه و انساندوستانه دکتر عبدالرضا صحت پور جراح و دندانپزشک نیک اندیش این شهرستان تجلیل و تقدیر به عمل آوردند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، در این برنامه شماری از فعالان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در درمانگاه فاطمه الزهرا(س) محل ارایه خدمات این پزشک خیر، به پاس 10 روز معالجه رایگان همشهریان کم بضاعت با لوح سپاس و اهدای گل تقدیر کردند.

دکتر عبدالرضا صحت پور که در کشور کانادا ساکن است در سالروز درگذشت پدر نیکوکار خود که سالها با اعمال و بناهای خیر و ماندگار خود در این منطقه، آثار حسنه ای از خود بر جای گذاشته به محل زادگاه خود آمد و با این خدمات راه والدین خود را ادامه داد.

این پزشک نیکوکار این اقدام را به مناسبت دومین سالروز فوت پدر نیکوکارش که خیرات زیادی در این شهرستان داشته، انجام داد.

براساس برنامه زمانبندی شده این پزشک خیر در روزهای 12 تا 14 تیرماه جاری در مرکز جامع سلامت حضرت فاطمه (س) شهر دیلم به عموم و 15 تا 17 تیرماه در همین مرکز ویژه افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) خدمات ارایه داد.

وی همچنین در روزهای 18 تا 19 تیرماه جاری در مرکز جامع سلامت شهید حسنی زاده بندر امام حسن این شهرستان برای مراجعه کنندگان خدمات ارایه می دهد.

مرکز جامع سلامت روستای سیاهمکان در 20 تیرماه و خانه بهداشت روستای عامری در 21 تیر از دیگر مراکز پیش بینی شده برای خدمت رسانی این پزشک خیر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر