دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بر اثر تیراندازی در کلانتری آب‌پخش، فرمانده این کلانتری فرمانده انتظامی آب‌پخش که صبح شنبه در یک تیراندازی دچار صدمه شده و هم‌اکنون تحت درمان است...
کد خبر: ۳۵۳۶۱
شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶

فکرشهر: سرباز وظیفه ای که صبح امروز به رئیس کلانتری آبپخش تیراندازی کرده بود، بعدازظهر امروز خودکشی کرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، صبح روز شنبه بر اثر تیراندازی یک سرباز کلانتری آب‌پخش، رئیس کلانتری مورد اصابت قرار گرفته و هم‌اکنون تحت درمان است.

بر اساس اطلاعات منابع آگاه، تعدادی از افسران کلانتری نیز در این تیراندازی مورد اصابت قرار گرفته و برای درمان به بیمارستان منتقل شده‌اند.

 رئیس کلانتری هم که از ناحیه دست و پا مجروح شد، از اتاق عمل به بخش آی سی یو بیمارستان شهید گنجی منتقل شده است.

 سرباز مذکور در اطاقی خود را محبوس و در حالی که دو خشاب گلوله همراه داشت اجازه دسترسی و یا ورود حاضران به اطاق را نمی داد و تلاش ها برای متقاعد کردن وی به تسلیم نتیجه نداده و نهایتا خودکشی کرد.

به گفته یک منبع آگاه، خانواده وی بلافاصله پس از اطلاع از این اتفاق از جنوب استان حرکت و در زمان خودکشی فرزندشان در نزدیکی های آبپخش بودند که موفق به دیدار و صحبت با وی نشدند. هرچند برخی شایعات دلیل این اقدام سرباز ۲۳ ساله را عدم موافقت با مرخصی وی می دانند،ولی تاکنون نیروی انتظامی این موضوع را تایید یا رد نکرده است.

گفتنی است رئیس کلانتری هم که از ناحیه دست و پا مجروح شد، اکنون از اتاق عمل بیرون آمده و در بخش آی سی یو داخلی بیمارستان شهید گنجی بستری است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر