يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۵۳۸۸
يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳

فکرشهر: معاون روابط عمومی و تشریفات مدیرکل حوزه استاندار بوشهر گفت: از ۷۰۰ دانش‌آموز برتر و ممتاز شهرستان‌های استان بوشهر با حضور استاندار تجلیل می‌شود.

بوشهر

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، اسماعیل کاظمی با اشاره به تجلیل از دانش‌آموزان برتر شهرستان‌های استان بوشهر اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در جریان سفر استاندار بوشهر به شهرستان‌های مختلف استان که در مرداد ماه امسال انجام می‌شود از برترین‌های دانش‌آموزی مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم با حضور خانواده‌های آنان تقدیر و تجلیل می‌شود.

وی بیان کرد: این اقدام در راستای سیاست‌های حمایتی و تشویقی استاندار برای تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان استان بوشهر صورت می‌گیرد.

معاون روابط عمومی و تشریفات مدیرکل حوزه استاندار بوشهر با بیان اینکه از دانش‌آموزان برتر هر شهرستان جداگانه تجلیل می‌شود گفت: در جریان این برنامه‌ها  ضمن تجلیل از دانش‌آموزان برتر، با حضور استاندار، فرماندار و سایر مسئولان استانی از نزدیک  با دانش‌آموزان دیدار و مسائل و مشکلات آموزشی و تحصیلی خود را با استاندار مطرح و پیشنهادات ارائه می‌کنند.

کاظمی بیان کرد: در این برنامه، از ۱۶۰ دانش‌آموز دشتستان، ۱۵۵ دانش‌آموز بوشهر، ۸۲ دانش‌آموز گناوه، ۴۷ دانش‌آموز تنگستان، ۵۸ دانش‌آموز دشتی، ۴۰ دانش‌آموز جم، ۴۵ دانش‌آموز کنگان، ۴۶ دانش‌آموز دیر، ۳۷ دانش‌آموز دیلم و ۳۰ دانش‌آموز عسلویه تجلیل می‌شود.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر