شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۵۴۳۴
دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱

فکرشهر: کارگاه آموزشی مد و لباس ایرانی اسلامی با حضور تولید کنندگان و بانوان شهرستان دشتی در فرهنگسرای شهید شهریاری برگزار شد.

کارگاه مد لباس دشتی

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتی صبح دوشنبه در این کارگاه با بیان اینکه برگزاری این کارگاه از مصوبات کارگروه اجتماعی شهرستان بوده است، اظهار داشت: برگزاری چنین کارگاه هایی نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد که می طلبد برگزاری این کلاس ها با حضوراساتید برجسته تدوام داشته باشد.

محمد حسینی افزود: مد و رسانه آن که پوشاک است نمادی از وضعیت اجتماعی و اقتصادی است و طراحی مد متاثر از نگرش اجتماعی و فرهنگ جامعه است.

حسینی ادامه داد: پوشیدگی لباس از جمله محدود شاخص هایی است که اطلاعات زیادی را پیرامون شخصیت و جهان بینی هر فرد در اختیار بینندگان قرار می دهد.

وی با بیان اینکه رعایت الگوهای اسلامی تهدیدها را کاهش و مصونیت بخشی برای مردم به دنبال دارد، تصریح کرد: توصیه پیامبر اسلام(ص) مبنی بر اینکه پوشیدن نامناسب( افراط وتفریط) موجب انحراف است و تبعات در پی خواهد داشت.

حسینی ادامه داد: انتظار داریم دستگاه های اجرایی شهرستان کسانی که الگوهای اسلامی را ترویج می دهند مورد تشویق قرار دهند.

وی همچنین از تولید کنندگان شهرستان خواست در جشنواره های استانی و کشوری شرکت کنند تا الگویی برای دیگر شهرستانهای استان باشند.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر