يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۵۵۲۳
چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶

فکرشهر: معاون پیشگیری سازمان بهزیستی استان بوشهر گفت: در ماه آینده کمپ بانوان جهت ترک اعتیاد در مرکز استان به صورت متمرکز و استانی جهت ارائه خدمات افتتاح خواهد شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمد غلامی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: معاونت پیشگیری سازمان بهزیستی یکی از معاونت های تخصصی این سازمان است و خدمات مختلفی را برای پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی ارائه می کند.

وی افزود: در این معاونت دفاتر مختلف پیشگیری وجود دارد که شامل دفاتر پیشگیری از معلولیت، اعتیاد ، آسیب های اجتماعی و مشاوره روانشناختی می شود.

معاون پیشگیری سازمان بهزیستی استان بوشهر بیان کرد: رویکرد بهزیستی توجه زیادی به مقوله پیشگیری دارد و برنامه ها بیشتر اجتماعی محور اجرا می شود.

غلامی با اشاره به اینکه اکنون ۱۴۰ تیم اجتماع محور با اداره کل بهزیستی استان بوشهر همکاری دارند، افزود: تلاش می‌شود فعالیت ها  به خود مردم سپرده شود چراکه تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت.

وی افزود: درمان اعتیاد یکی از پرچالش ترین حوزه‌های بهزیستی است و ما در استان بوشهر جهت کمک به ترک اعتیاد افراد ۱۲ کمپ، ده کلینیک و سه مرکز گذرگاهی جهت ارائه خدمت  داریم.

معاون پیشگیری بهزیستی استان بوشهر بیان کرد دفتر مشاوره خط ۱۴۸۰ بهزیستی در سه شیفت با چهارخط فعال و ۲ اپراتور خدمات مشاوره ای ارائه می دهد که بیشترین مشکلات مطرح شده مسائل بین زوج و زوجه بوده است.

وی در ادامه افزود: همچنین مراکز مشاوره حضوری دولتی نیز  در شهر بوشهر آماده ارائه خدمات هستند.

غلامی گفت: در استان های مختلف بنا بر اقلیم و وضعیت استان خدمات ارائه می‌شود که استان بوشهر با توجه به وجود برخی شهرستان‌های مهاجر پذیر در زمینه اعتیاد جزو استانهای پاک معرفی شده است.

وی بیان کرد: در ماه آینده کمپ بانوان جهت ترک اعتیاد در مرکز استان به صورت متمرکز و استانی جهت ارائه خدمات افتتاح خواهد شد.

معاون پیشگیری سازمان بهزیستی استان بوشهر بیان کرد: در بوشهر بخش خصوصی ارتباطی برای همکاری با بهزیستی ندارد چرا که نوع نگاه افراد نقدی است.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر