شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۵۶۷۱
يکشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۵

فکرشهر: مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهرگفت: بیمه سلامت با پرداخت هزینه های تمام وقت، زمینه ماندگاری پزشکان در مناطق محروم و ارایه خدمات با تعرفه دولتی را فراهم کرده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، پرویز رمضانی افزود: بهبود دسترسی و بهره مندی مردم از خدمات درمانی از جمله مهمترین اقدام های دولت تدبیر و امید در بخش سلامت است که این امر با گسترش خدمات و تکمیل پوشش بیمه ای و کاهش پرداخت از جیب مردم صورت گرفته و سازمان بیمه سلامت نقشی اساسی و تاثیر گذار در این کار داشته است.

وی بیان کرد: پارسال پرداخت 110میلیارد ریال هزینه تمام وقت پزشکان توسط بیمه سلامت در استان بوشهر ارتقای خدمات گسترده پزشکی دراین استان را به دنبال داشت.

رمضانی با اشاره به هزینه های انجام شده برای کاهش پرداخت از جیب مردم گفت: پارسال بیش از 2 میلیون بار مراجعه به موسسه های تشخیصی طرف قرار داد در استان بوشهر ثبت شده که این بیانگر رشد هزینه هاست و به تناسب آن میزان پرداخت از جیب مردم نیز کاهش نشان می دهد.

وی افزود: تعیین و ترسیم سیمای هزینه های سلامت و تحلیل و مدیریت بهینه هزینه های درمانی از برنامه های مهم بیمه سلامت در استان بوشهر است که از ابتدای امسال آغاز شده است.

رمضای یادآور شد: با اجرای این برنامه ها محل های هزینه ساز را می توان در استان مشخص کرد و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مداخله لازم انجام می شود.

رمضانی، در باره خرید راهبردی خدمات سلامت گفت: دراین استان به علت تعامل لازم با بیشتر موسسه های تشخیصی درمانی قرارداد بسته شده و بیش از90 درصد موسسه های تشخیصی درمانی طرف قرارداد هستند.

وی یادآور شد: بیمه سلامت درحوزه خرید راهبردی بیشتر معطوف به خرید راهبردی با تعرفه های توافقی است و توانسته ایم با 2 گروه عمده از موسسه ها که شامل مراکز جراحی محدود و توانبخشی است با تعرفه توافقی کمتر از مصوبه دولت قرار داد ببندیم.

رمضانی اظهار کرد: این امر کمک بسیاری در کاهش پرداخت از جیب مردم داشته و باعث ارائه خدمات مطلوب تری به بیمه شدگان شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر