يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۵۶۷۸
يکشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۴

فکرشهر: مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: امسال 210میلیارد و 850 میلیون ریال از محل 27صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده به ورزش این استان اختصاص یافته است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، احمد بهروزیان فر روز یکشنبه در دیر افزود: توزیع این اعتبار بر اساس شاخص جمعیت هر شهرستان در استان انجام می شود که سهم شهرستان دیر در این ردیف نزدیک به 16 میلیارد ریال است.

وی اضافه کرد: سال گذشته چمن ورزشگاه بردخون در شهرستان دیر به اتمام رسید و اکنون مورد استفاده مردم قرار گرفته است و زمین شماره 2 شهر دیر یکی از نیازهای اصلی ورزشکاران است که با توجه به مشکل کم آبی باید چمن طبیعی آن به مصنوعی تبدیل شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر اظهارداشت: همچنین در سال جاری نصب کف پوش سالن ورزشی شهر دیر، زمین چمن بازی شهر بردستان، عملیات اجرایی زمین بازی شهر دوراهک را در دستور کار داریم.

وی گفت: اعتبارات بسیار خوبی هم از محل نفت برای ورزش شهر های آبدان و بردستان اختصاص یافته است.

مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر ادامه داد: روشنایی زمین ورزش شهر دیر نزدیک به 6 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که 50 درصد آن از 27 صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده لحاظ و بقیه از اعتبارات استانی تامین شده است که این طرح امسال به اتمام می رسد.
بهروزیان فر بیان کرد: امسال 19 طرح ورزشی در استان بوشهر اجرایی و یا به بهره برداری می رسد.

وی درباره آماده سازی زمین بازی شهر جم برای مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور گفت: زمین چمن شهر جم برای بازی هیچ مشکلی ندارد و تصمیم داریم که بازی های تیم فوتبال پارس جنوبی جم در این شهر برگزار شود.

بهروزیان فر یادآرشد: هم اکنون تیم شاهین بوشهر در لیگ دست 2 و باشگاه ایرانجوان در لیگ یک کشور حضور دارند و مشکلاتی در وضعیت مدیریتی این باشگاه ها وجود دارد که بررسی موضوع را به اداره ثبت اسناد و املاک استان واگذار کرده ایم تا آنها نتیجه را به ما اعلام کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر