جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ مشکلات داوران دشتستان و هیات فوتبال به جام رمضان کشیده شد؛
فکرشهر: رییس کمیته داوران هیات فوتبال دشتستان اضافه کرد: اگر داوری در مسابقات جام رمضان به قضاوت بپردازد اجازه داوری در مسابقات شهرستان و استان به او نخواهیم داد و ...
کد خبر: ۳۵۸۵
سه‌شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۳ - ۰۴:۴۱

فکرشهر - محمد محمدزاده فرد: مشکلات به وجود آمده بین برخی داوران شهرستان دشتستان با هیات فوتبال شهرستان و استان به مسابقات جام رمضان هم کشیده شد.

به گزارش فکرشهر، مدتی ست بین اکثر داوران دشتستان و هیات فوتبال استان و شهرستان مشکلات و اختلاف نظرهایی به وجود آمده است که ظاهرا این مسائل به مسابقات فوتسال بسیج محلات تحت عنوان جام رمضان هم کشیده شده است.

حسن عباسی، رییس کمیته داوران شهرستان دشتستان در گفتگو با فکرشهر گفت: ظاهرا قرار است مسابقات فوتسالی بین محلات در ماه مبارک رمضان برگزار شود و از داوران هیات فوتبال که در سطح شهرستان در حال فعالیت هستند برای قضاوت استفاده شود.

وی ادامه داد: طبق قانون و آیین نامه فدراسیون هر مسابقه ی فوتبال یا فوتسالی که قرار باشد برگزار شود باید با مجوز هیات فوتبال صورت گیرد در غیر این صورت غیرقانونی است.

عباسی افزود: از آن جا که کمیته داوران زیرمجموعه هیات فوتبال است پس داوران زیر نظر این کمیته نیز باید با مجوز هیات و کمیته به قضاوت بپردازند.

رییس کمیته داوران هیات فوتبال دشتستان اضافه کرد: اگر داوری در مسابقات جام رمضان به قضاوت بپردازد اجازه داوری در مسابقات شهرستان و استان به او نخواهیم داد و با فدراسیون فوتبال نیز رایزنی خواهیم کرد تا مجوز داوری وی باطل شود.

عباسی در پایان گفت: ما مخالفتی با قضاوت در این رقابت ها نداریم اما هر کسی که می خواهد داوری کند باید مجوز گرفته و زیر نظر کمیته داوران و هیات این کار را انجام دهد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر