شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۱۳۵
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸

فکرشهر: رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: گام‌های بیشماری برای راه‌اندازی بیمارستان امام هادی(ع) دیّر برداشته شده بود اما بدون حمایت ویژه وزیر بهداشت این بیمارستان آماده نمی‌شد و افتتاحی صورت نمی‌گرفت.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، دکتر علیرضا رئیسی با اشاره به قدمت دیرینه شهرستان دیّر گفت: شهرستان دیّر از اهمیت ویژه‌ای در حوزه بهداشت و درمان استان بوشهر برخوردار است.

http://www.bpums.ac.ir/UploadedFiles/NewsFiles/00__1a9ee35a.jpg

دکتر رئیسی در نشست هم اندیشی با منتخبین شورای شهر دیّر افزود: مسیر ارایه خدمات بهداشتی درمانی شهرستان دیّر  با استقرار پزشکان متخصص، جذب و تخصیص اعتبارات هموار می‌شود.

وی با اشاره به ورود پزشکان متخصص به شهرستان دیّر تا دو ماه آینده خاطر نشان کرد: برای تکمیل کادر درمانی بیمارستان امام هادی(ع) هفت پزشک متخصص در رشته‌های داخلی، اطفال، زنان، رادیولوژی، جراحی، بیهوشی و قلب به شکل مستقل از مهرماه در شهرستان دیّر مستقر خواهند شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی با پیش بینی آینده درخشان برای بیمارستان دیّر گفت: تجهیزات درمانی بسیار خوبی در بیمارستان امام هادی(ع) استقرار یافته است و با وجوداینکه در تعریف استانداردها تخت ویژه‌ در بیمارستان‌های زیر 100 تختی در نظر گرفته نمی‌شود اما برای این بیمارستان تخت ویژه ICU و CCU در نظر گرفته شده است.

مرکز خدمات جامع سلامت حضرت مهدی(عج) دیر تا پایان مهرماه شبانه روزی است

دکتر علیرضا رئیسی خاطر نشان کرد: تا پایان مهرماه و قبل از استقرار کامل نیروی انسانی و کادر درمانی در بیمارستان دیّر، مرکز جامع سلامت حضرت مهدی(عج) به شکل شبانه روزی به خدمات خود ادامه می‌دهد و پس از آن تا پایان آبان ماه تا ساعت 24 پذیرای مراجعین به مرکز خواهد بود.

وی افزود: با راه‌اندازی کامل بیمارستان ساعت کاری مرکز خدمات جامع سلامت حضرت مهدی(عج) بر اساس چارچوب تعریف شده و مانند دیگر مراکز در وقت اداری خواهد بود.
زمینه جذب و فعالیت خیّرین در دیّر فراهم شود

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: این انتظار از منتخبین جدید شورای اسلامی شهر دیّر می‌رود تا مانند گذشته با هم فکری و تعامل با سایر دستگاه‌ها در زمینه فرهنگ سازی و اطلاع رسانی به مردم زمینه‌های ارتقا فرهنگ سلامت را تقویت و با سرمایه گذاری معنوی ویژه حضور خیّرین را برای توسعه زیر ساخت‌های بهداشتی درمانی فراهم کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر