شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۲۲۸
سه‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰

فکرشهر: عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: برخی افراد رسانه وام دار قدرت و ثروت می شوند و باید بر اساس رضایت آنها قلم بزنند که این بدترین نوع روزنامه‌نگاری در جامعه است.

ضرغامی - کراپ‌شده

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سید عزت الله ضرغامی در آیین تقدیر از خبرنگاران استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر با دارا بودن نخبگان، دانشمندان و اصحاب رسانه افتخارات بزرگی را کسب کرده است.

وی افزود: مهمترین وظیفه خبرنگاران روایت گری، آگاهی بخشی و بیان حقیقت است، اگرچه برخی بر این باورند که بیان همه موضوعات مخرب است اما نفس آگاهی  بخشید و دانست بسیار خوب است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: برخی آگاهی بخشی ها درد آور و نگران کننده است اما می‌تواند مقدمه ای برای رفع آن موضوع باشد.

ضرغامی با بیان اینکه خبرنگاران باید صادقانه به مردم آگاهی دهند بیان کرد: برخی افراد رسانه وام دار قدرت و ثروت می شود و باید بر اساس رضایت آنها قلم بزنند که این بدترین نوع روزنامه‌نگاری در جامعه است.

وی عنوان کرد: خبرنگاران باید برای مخاطب خود هویت و شخصیت قائل باشند و اینگونه است که می تواند موفق باشد.

ضرغامی گفت: خبرنگاران امروز باید دنبال مسئله یابی باشند نه مسئله سازی، چرا که برای  پیشرفته کشور چپ و راست نمی شناسند و باید با مسئله یابی دغدغه های جامعه را بشناسند و برای رفع آن تلاش و پیگیری کنند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه رئیس جمهور باید سعه صدر خود را افزایش دهد، بیان کرد: اشکالات و نقدهای مختلفی به تمام قوا وارد است و در راستای موفقیت بیشتر نقدها انجام می شود.

وی افزود: امروز با گسترش شبکه‌های مجازی دیگر پیام رسان فاعل و یا پیام گیر منفعل نداریم همه فعال هستند، هر تولیدی برابر است با هزاران ایده و نظر و این آزادی بیان یکی از شیرینی های فضای مجازی است.

ضرغامی عنوان کرد: وجود فضای مجازی امروز باعث شده که کار خبرنگاران سخت تر شود چراکه همه در این فضا ادعای اطلاع رسانی دارند اما برخی مطالب کذب است و خبرنگاران باید با سرعت و دقت خبرها را منتشر کنند تا راه را برای مطالب دروغ ببندند.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر