جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندارجم گفت: یکی از مولفه های مهم فرهنگی در هر جامعه میزان توجه به کتاب و کتابخوانی در آن جامعه است و تحقق آرمان های فرهنگی جامعه بدون توجه به این مولفه فراهم نخواهد شد.به گزارش فکرشهر، روابط عمومی فرمانداری جم به نقل عبدالله نادری در دومین جلسه انجمن کتابخانه های شهرستان جم افزود: انجمن کتابخانه و مسوولان مربوط باید با ارتقا سطح کتاب خوانی و مطالعه در جهت بالا بردن سطح فرهنگ عمومی جامعه گام بردارند زیرا یکی از ماندگارترین راه های اشاعه فرهنگ مطالعه است.
کد خبر: ۳۶۲۳
چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۷

فکرشهر: فرماندارجم گفت: یکی از مولفه های مهم فرهنگی در هر جامعه میزان توجه به کتاب و کتابخوانی در آن جامعه است و تحقق آرمان های فرهنگی جامعه بدون توجه به این مولفه فراهم نخواهد شد.
به گزارش فکرشهر، روابط عمومی فرمانداری جم به نقل عبدالله نادری در دومین جلسه انجمن کتابخانه های شهرستان جم افزود: انجمن کتابخانه و مسوولان مربوط باید با ارتقا سطح کتاب خوانی و مطالعه در جهت بالا بردن سطح فرهنگ عمومی جامعه گام بردارند زیرا یکی از ماندگارترین راه های اشاعه فرهنگ مطالعه است.

وی با تاکید بر پرداخت سهم کتابخانه ها از درآمد های شهرداری و دهیاری اضافه کرد: همه اعتبارات جذب شده از این طریق باید در شهرستان و در زمینه بهبود وضعیت کتابخانه های شهرستان هزینه شود. 

نادری بیان کرد: ارتقای سطح مطالعه جامعه باعث ارتقا سطح فرهنگ عمومی، بینش و دانش مردم، کاهش معضلات اجتماعی می وشد و باید بدون هیچ نگرانی برای توسعه فرهنگی به فعایت در این بخش پرداخت.

وی اظهارکرد: نگاه ما در سال جاری توجه ویژه به فرهنگ است و تلاش خواهیم کرد تا زمینه های تحقق شعار سال را که توجه ویژه به اقتصاد و فرهنگ با مدیریت جهادی است، فراهم کنیم.

منبع: ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر