يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۳۶۳۲۶
پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۹

فکرشهر: رئیس بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه گفت: شرکت پتروشیمی جم هزینه خرید یک دستگاه سی تی اسکن برای این بیمارستان که بیش از 20 میلیارد ریال است را تامین کرده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، ابراهیم مومنی افزود: مجوزهای لازم و قرارداد خرید این دستگاه سی تی اسکن ١6اسلایس زیمنس ٢٠١٧ که از تجهیزات تشخیصی مورد نیاز بیمارستان است گرفته و امضا شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در باره فعالیت های توسعه ای این بیمارستان اظهارداشت: با جذب 10 میلیارد ریال اعتبار طرح هتلینگ در حوزه تاسیسات و ساختمان، رفاهی، تجهیزات و بهداشت این بیمارستان به اجرا درآمده است.

مومنی افزود: زیباسازی بیمارستان، تامین و نوسازی تجهیزات از طریق این میزان اعتبار به پایان رسیده است.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه گفت: با راه اندازی بخش آندوسکوپی که امیدواریم در هفته دولت محقق شود دیگر نیازی به اعزام بیماران به سایر مراکز درمانی نیست و خدمت ارزنده ای به مردم داده خواهد شد.

وی افزود: با تعاملات صورت گرفته توانستیم رضایت حضور پزشک قلب در بیمارستان عسلویه را جلب کنیم که با برنامه ریزی های صورت گرفته پزشک مربوطه در نیمه دوم شهریورماه مستقر خواهد شد.

مومنی اضافه کرد: در مدت حضورم در مدیریت بیمارستان کارهای بسیار خوبی برای خدمت رسانی به مردم در حوزه سلامت و درمان در این بیمارستان صورت گرفته است که یکی از همین موارد می توان به خرید ٣ دستگاه فتو

پیشرفته برای درمان نوزادان مبتلا به بیماری زردی نوزاد و توافقات اولیه با مدیران یکی دیگر از پتروشیمی های مستقر در منطقه برای اجرای طرح توسعه بیمارستان با زیر بنای ١5٠٠ مترمربع و هزینه ای 60 میلیارد ریال اشاره کرد.

وی گفت: با توجه به شناسایی 17 نفر از بیماران دیالیزی در این شهرستان امیدواریم گام هایی در راستای راه اندازی بخش دیالیز این بیمارستان برداشته شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر