شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۳۶۹
شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۵

فکرشهر: شهردار بندر گناوه گفت: خبرنگاری شغلی مقدس درجامعه است و هر فردی به این حرفه روی می آورد باید علم و دانش و تبحر خاص داشته باشد.


به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، حسین حسن زاده روز شنبه در نشست با خبرنگاران بمناسبت گرامیداشت روز خبرنگار افزود: خبرنگاران باوجود اینکه از کمترین مزایا محروم هستند اما بخاطر عشق و علاقه در روشنگری جامعه و تامین منافع عمومی شهروندان تلاش می کنند.

وی گفت: تحولات اجتماعی در یک جامعه به فعالیت و تلاش خبرنگاران وابسته است و آنان می توانند سطح علم و دانش و فرهنگ جامعه را ارتقا دهند.

شهردار گناوه به بخشی از عملکرد دوران تصدی مسئولیت خود اشاره کرد و افزود: ارتقای جایگاه شهرداری، قانون مداری، احترام به حقوق شهروندی، پرداخت مطالبه های پیمانکاران و کارکنان، شتاب در بهبود مبلمان و زیرساخت های شهر، شروع بکار سازمان پسماند شهری، توجه به منابع پایدار مالی، اتمام پروژه های نیمه تمام و مساعدت مالی فرهنگی و ورزشی به دستگاههای فرهنگی و ورزشکاران و یادواره شهدا از عمده این فعالیت ها است.

وی اظهارکرد: اهتمام به طرح های مشارکتی نیز از جمله بازار ماهی فروشان، ترمینال مسافری و بازار قدیم ، طرح فناوری اطلاعات ، پیاده رو سازی، نصب علایم راهنمایی و رانندگی ، بهسازی فضای سبز بلوار امام علی(ع) و احداث بوستان فاز 3 خور از دیگر عملکرد شهرداری در مدت یادشده است.

شهردار گناوه گفت: احداث یک مجموعه بزرگ گردشگری و تفریحی به مساحت 6 هکتار در مکان پارکینگ ساحلی ، احداث بازارچه توسعه بوستان خور و فراهم کردن امکانات در ساحل برای شهروندان و گردشگران در برنامه کاری شهرداری قرار دارد.

وی افزود: با اعتباراتی که امسال ازمحل اعتبارات تملک دارایی و نفت و درآمدهای داخلی شهرداری ، چندین طرح مهم از جمله خیابان حرم تا حرم، پل خور گردشگری و ورودی ، کانال دفع آب های سطحی ، تداوم آسفالت کوچه و معابر، رفیوژ و روکش آسفالت چندین خیابان اجرا خواهد شد.

در این آیین سامانه اینترنتی خبری شهرداری افتتاح و از خبرنگاران تجلیل شد.

شهر گناوه مرکز شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد که حدود 70 هزارنفر از جمعیت 103 هزارنفری این شهرستان را در خود جای داده است.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر