چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیر امور سرمایه‌گذاری جهاد کشاورزی بوشهر:
کد خبر: ۳۶۴۵۱
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۶

فکرشهر: مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از ثبت نام واحدهای تولیدی بخش کشاورزی برای استفاده از تسهیلات رونق تولید خبر داد.

گلخانه

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، شاهپور رضایی صبح دوشنبه در بازدید از واحدهای بخش کشاورزی اظهار داشت: بخش کشاورزی نقش بسیار مهمی در عرصه اقتصادی و تولید و اشتغال دارد و حمایت لازم را از این بخش خواهیم داشت.

وی افزود: در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و طرح رونق تولید (بهین یاب)در سال ۹۶، متقاضیان دریافت تسهیلات بنگاه‌های تولیدی نیازمند به سرمایه درگردش و طرح‌های نیمه تمام دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی و تکمیلی می توانند از طریق سامانه بهین یاب ثبت نام کنند.

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر ادامه داد: متقاضیان می‌توانند نسبت به  ثبت درخواست اخذ تسهیلات در سامانه بهین یاب در قسمت تامین مالی واحدهای تولیدی کوچک و متوسط و طرح‌های نیمه‌تمام و تشکیل پرونده در شهرستان محل اجرای طرح اقدام کنند.

رضایی افزود: متقاضیان این تسهیلات بایستی دارای مجوز معتبر از مجموعه وزارت جهاد کشاورزی باشند و پس از بررسی‌های اولیه در سازمان جهاد کشاورزی، طرح‌های مصوب به بانک‌های عامل معرفی خواهند شد.

وی گفت: هدف از پرداخت این تسهیلات کمک به حفظ اشتغال، افزایش تولید بنگاه های تولیدی کوچک و متوسط، راه‌اندازی طرح‌های نیمه‌تمام تولیدی و تقویت تحرک اقتصادی با استفاده از منابع بانک‌ها است.

رضایی بیان کرد: این تسهیلات برای تامین مالی بازسازی و نوسازی ۱۲۰ واحد تولیدی پیش بینی شده و نرخ سود  مورد عمل آن بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار در مورد سرمایه درگردش، نرخ عقود مبادله ای و برای طرح‌های نیمه‌تمام، نرخ عقود مشارکتی خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر