شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۴۷۰
سه‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷

فکرشهر: امام جمعه بوشهر گفت: تاسف آور است که ۵۰ درصد رسانه های مکتوب استان بوشهر در حال تعطیل شدن هستند و این یک مرگ خاموش برای رسانه های مکتوب استان است.

بوشهر

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در نشست با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر با تبریک ایام هفته و روز خبرنگار اظهار داشت: بحث رسانه از دیر باز به عنوان یک پل بصیرت، اگاهی و ارتقا سطح فرهنگ در جامعه مطرح بوده به طوری که اگر رسانه نباشد این پل ارتباطی، اطلاعاتی و بصیرتی قطع خواهد شد.

وی بیان کرد: در نگاه به آینده، رسانه نقش مهم‌تری به عنوان پل ارتباطی بین افراد و جامعه خواهد داشت و جغرافیای آن هم جهانی خواهد شد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه رسانه یک مقوله مهم در تمامی زمینه‌ها است، اضافه کرد: کسی نمی تواند این مهم را انکار کند، رسانه در حوزه خبر و تجلیل، نوشتاری و تصویری، مکتوب، دیداری و شنیداری یک مقوله استراتژیک برای جامعه بشری بوده است.

صفایی بوشهری با بیان اینکه رسانه نقش مهمی در فراز  و نشیب‌های اجتماعی و سیاسی ایجاده کرده است، گفت: در سطح جهان با یک تهاجم رسانه‌ای علیه بشریت و جهان آزاد مواجه هستیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر